Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
14.06.2007 19:03 - Циганско време
Автор: felixkotkov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4263 Коментари: 17 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

Методи обича да "думка", обича ракия, обича своята циганка. Имал е над 30 жени. Не краде. И всички го уважават. Методи от Соколица.

Село Соколица (750 жители) е едно от най-малките селца в община Карлово (на 8 км югоизточно от града).

Най-вероятно никога нямаше да разбера за него, ако там скоро не беше заснета част от новия филм на Стефан Командарев "Светът е голям и спасение дебне отвсякъде".

Това събитие обаче преобърна нещата. И заедно със Светослав Драганов (режисьор на документални филми, ако не знаете) се спуснахме да изследваме някои от жителите на селото, които от обикновени хора станаха кино-звезди – той за да снима документален филм, аз - за да поговоря с хората.

Ето първата антропологична находка. Да ви е сладко.

Това е Методи. Търсихме го в 16.00 часа. Питахме няколко човека, упътиха ни към кръчмата. Аз не знам как изглежда Методи. Влизам с наперена крачка в кръчмата и си поръчвам кафенце. Има една маса, на която група цигани пият някаква течност в пластмасови чашки и мълчат. Здрасти, викам, и се усмихвам с кафенце в ръка. Здрасти, отговарят те, и ме зяпат. Кой е Методи?

Методи се изправя. Средна височина, пожълтяла шапка с американското знаме, гумени сини чехли, анцуг и блуза с дълъг ръкав (на 30 градуса отвън). Хубаво лице. Светлосини очи. И ухилен до ръбовете на шапката. Сядаме и приказваме. Говори български много добре, без акцент. Говори със сложни изречения, подредени мисли. Пие ракия. Ква е тая ракия, питам. Ми домошарка – 30 с"тинки – вика. Почва да ме баламосва.

“Аз съм бил у затвора – ей тия хора ги ограбих (сочи с пръст към семейство, което седи отвън). Ето, иди да ги питаш – ограбих ги и бях в затвора. Те го гледат безмълвно с едва доловима усмивка. 100% нямат представа за какво говори – и сигурно затова се усмихват. Той се хили доволно и накрая почва да се смее. Разказва ми поне още три такива абсурдни и смешни истории. 

Постоянно си играе с блузата, бърка отдолу, заглажда корема. Единият ръкав е нагънат. Има татуировка със задраскани три имена и тире - жената която обичам. Става ми смешно и го питам -абе, ква е тая татуировка?

“Много жени съм имал – от София, от Карлово, от Кърджали, навсякъде, цела България. Над 30 жени съм имал. Първо беше Дюла – жената, която обичам. Ама се разделихме. Задрасках я и отгоре написах другата – ревнива беше. С нея като се разделихме, третата. Ама сегашната не й пука. "Наеш к"ва е хубава лелееее". Ясно, казвам.

“Знаеш ли, най-разкошната ми жена коя беше – целата в злато – от София. Продаваше на пазара Георги Кирков, живееше на Константин Величков. Еееей, хубава жена, ама не мога аз. Един ден отидох у едно село и викам на най-стария циганин – искам да ми намериш нова жена. Млада да е, хубава. И той вика – готово. Тогава ми даде моята сегашна жена.

Аз бех на 40, тя на 18. Хубава, черна, ама не иска да спи с мен. Докато не се оженихме, не ми даде. Е, до сега сме заедно. 2 деца ми роди. Хубава жена, имаше преди мене още едно, доведе го и то живее с нас сега. Много е хубава, ше я видиш. Искам сега да ходя на Батак. След малко ше си зема багажа, тя го е приготвила и ше я видиш. “

Методи работи. Постоянно казва, че в село всички го уважават, защото не краде. Ходи в Батак, бере гъби и печели много пари. Помага на хората в селото и припечелва. Снимал се е и във филма.

Ама като бере гъби, и “думка помакини”.

“Лелеее, тия колко са хубави, руси такива, млади... като отида, не се спирам. Ама всичко е до време. Тя затова мойта циганка не иска да ме пуска. Ше е*еш още няколко години – ми вика- и после какво, а? ”.

Кметът му е приятел. Синът му работи за англичанина, който живее в селото. Всички го уважават. Ние му купуваме още една ракия, ама от скъпата, по-хубавата, и той е щастлив. Разказва как вчера са го набили в кръчмата, защото защитил кръчмаря. Истина е, всички потвърждават. Тръгваме към тях.

Методи показва всяка дума, която казва. С ръце. И всяко твърдение, което казва, е на висок глас и е последвано от “питай го него” (който е около нас). Има тотална сексуална обсесия. Всяка втора дума е свързана със секс. Само за това говори.

И единствения път, когато се засрами, беше като шок за мен. Разказва за Батак там и по едно време казва за едни много красиви жени и се срамува от мен. Кажи ми, го подканвам, а той не иска. Оказва се, че единственото табу, от което го е срам, са жените, които се продават.

Преди това детайлно ми описа как прави “минетче”, как прави секс с млади циганки, как обича да бърка под полата, да е с различни жени, да е с лудата вдовица на селото, как му се сърди неговата циганка, защото е много разтропан, но проституцията го кара да се изчервява...

Къщата е в циганската махала. Дворът е засипан с разни кашони и дъски, но градината е изрядно засята, подредена и подържана. Там е жената на Методи. И малката му дъщеря, която, като видя, че ще я снимам, се гримира и среса. И малкият му син, когото откраднах от англичанина и който отказа да го снимам. И един човек, който така и не разбрах какво прави наоколо. И цялата махала, покачена върху стената.

Жената ходи на розобер всяка сутрин – от 5 до 11. Бере рози и ръцете й са надрани. Красива е и не е проста. Отговаря на непрекъснатото говорене за думкане, е***е, шибане, бутане и ръгане на Методи с култови лафове от типа “хехе, посмали малко, поспри се”. Той й отговаря: “ама като ти правех минетче вчера, искаше по-бързо, нали”, а тя “абе, какви глупости говориш, бе, лелееее простак” и т.н.

Тя не иска да го пуска да “думка на Батак”. После се хвали как е купила 2 дюшека с парите от филма. Оплаква се, че англичанинът иска да открадне сина й, че не го пуска да ходи на училище. Методи отговаря на това с думите “какво от от това, бе, ше работи, ше думка, скоро и той ше почне да е*е като мен и сичко ще се уреди, хихихи”. Следва един шамар от циганката.

Методи казва за първото дете на жена си (тя е на 18, вече се е женила и развеждала ) “много е е****а”, което е причина за грандиозен скандал, изнасяне на стегнатия багаж и тръгване към Батак. Преди това обаче се целуват. На прашния път остават само зяпачите.

Запътваме се към попа на селото...


Снимки на Методи тук



Гласувай:
0



1. hard2find - :)
14.06.2007 19:18
брех! тоз Методи
цитирай
2. breathe - Много си е хубава статията, кво само ...
14.06.2007 19:38
Много си е хубава статията, кво само плюете!
Поздравления за постинга и за материала в dnes.bg!
цитирай
3. viovioi - и аз мисля че имаш оригинален стил
14.06.2007 20:02
поздравлявам те и успех)))
цитирай
4. noir - ~ N ~
14.06.2007 20:41
WoW :)
цитирай
5. zuri - !!!
14.06.2007 21:07
Харесва ми и на мен.Да беше сложила и снимка на жена му да видим на какво вика хубава този пич Методи
цитирай
6. kilix - Браво
14.06.2007 21:12
То си е цял разказ, не статия.
Защо не направиш серия от разкази - като разказваш за различни хора с различна професия.
цитирай
7. dragulov - Абе, отворковци, кото ви се вижда ...
14.06.2007 21:29
Абе, отворковци, кото ви се вижда тъпо, нахишете си поне имената. Сигурно и това не можете. Е, ракията сигурно е била отврат, ама разказът е готин. Поздрави!!
цитирай
8. breathe - Анонимният май загря! Хихихи!. . . ...
14.06.2007 23:00
Анонимният май загря! Хихихи!... :)))
Споко! Всяко дежа вю си има рационалното обяснение! ;))))))
цитирай
9. joker07 - Статията
15.06.2007 09:35
е супер, но още по забавни са и коментарите към нея в dnes.bg
Читателите във неистов възторг от думите на бат`Методи са се втурнали да "думкат" де що видят, като в центъра на вниманието е привлекателната авторка на написаното. :)))
айде и аз отивам да думна... едно кафе.
поздрав!
цитирай
10. nav - Ха,
15.06.2007 12:02
Тя Елена ако си сложи тук снимка с деколте, със сигурност няма да се говори за друго, освен за думкане.
цитирай
11. nait - ;)
15.06.2007 22:56
И така си е хубава:)))
цитирай
12. анонимен - от Анонимния породист
19.06.2007 20:11
Принуди ме да изчета коментарите назад на всички анонимни. Може и да те мислят за тъпа № 3 и за имитатор № 1, но никой не е поискал да те думка. Аз също не искам. Като им гледам отношението на хората явно и към мастурбация не са склонни. Тъжно и неприятно за теб, но какво да се прави, явно умееш да обръщаш нещата и хората срещу себе си. Аз те познавам наистина, може да се каже индиректно, но наричайки ме "жалък" пред смотаняка, който говори за мастурбация в килера, оттеглям дори културния си интерес от теб. Бъди здрава и радостна!
цитирай
13. felixkotkov - последно
19.06.2007 22:18
Иронията в пожеланието за здрава и радостна почти ме накара да не искам да бъда такава. Но все пак ако ме познаваш, макар и индиректно със сигурност знаеш, че умея да се усмихвам и да забравям и да се радвам на живота и на всичко, което ми се случва.
Никакъв интерес да настройвам когото и да било срещу себе си. Но явно общувайки с недомлъвки не можем и да бъдем в един отбор.
Предпочитам комуникацията наживо. В нея поне има малко честност и никой не нарича смотаняци хора които не познава. И маструбатори такива анонимни като теб. Или поне - не и без причина.
цитирай
14. npocmak - към породистия анонимен =]
19.06.2007 22:54
ми ти си чел само коментарите към този блог, затва не виждаш никой да иска да я думка =]]]

я прочети и всички коментари към статията в днес.бг:
http://www.dnes.bg/article.php?id=37600&page=4#comments
xa-xa-xa
цитирай
15. анонимен - xanax
01.09.2011 22:03
I am sorry, that has interfered
цитирай
16. анонимен - the way to get gap coupons on the internet
14.09.2011 01:07
Oritnaweesjen <a href=http://tiny.cc/gapcoupons>gap outlet
</a> OLrtihfrediktts
цитирай
17. анонимен - juniper credit card
01.01.2012 18:54
OrKbiaweemugss <a href=http://delivr.com/18l72>juniper credit card</a> riOtritad
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: felixkotkov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2441731
Постинги: 346
Коментари: 2128
Гласове: 5262