Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
09.05.2007 10:49 - Не ставам за муза.
Автор: felixkotkov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3372 Коментари: 12 Гласове:
0



Аз май не съм създадена

За да съм обичана

Била съм желана и обожавана-

Това не го отричам,

Но в мен никога не се влюбват

Смелите рицари

Сигурно защото щитът ми

Е по-здрав от копията им

И мечът ми-

По-дълъг от техните.

Те , принцовете си седят

Или отминават битките,

Или зяпат захласнато

Как аз се боря с поредния глупак,

Решил да ме защитава

От най-големия ми враг – от мен.

Но няма как да стане

Просто няма как

Светът е за двама…



Тагове:   муза,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. juliannikolov - Рицарите са уморени
09.05.2007 11:54
от гонене на вятърни мелници и от опити да пробият непробиваемите щитове:)))
Те се борят докрай и никога не се предават, но понякога Съдбата е по-силна от Волята и Духа.
Принцовете не седят и не отминават битките, а дишат и живеят с тях:)))
*
Защо да не ставаш за муза? Какъв е проблемът?
Жулиета Гуичарди вдъхнови Бетовен за Лунната соната, въпреки че отхвърли чувствата му. Така, че може би някой съвременен гений ще сътвори нещо за теб!?
цитирай
2. faerie - Разбирам те напълно ;)
09.05.2007 12:01
Не можем да се откажем, просто не можем ... Рицарят ще се появи, щом вярвам в него. Рано или късно ... съдба ...
Светът наистина е за двама!!!
цитирай
3. анонимен - Ти търсиш рицари май само в сферата ...
09.05.2007 13:35
Ти търсиш рицари май само в сферата на театъра, а това неизбежно те ограничава:)
цитирай
4. felixkotkov - хо хо хо
09.05.2007 13:45
всъщност нииикога не съм имала каквито и да било отношения с хора от театъра...
макар че много харесвам млади и талантливи режисьори...
Големите битки обаче са били с далеч по-опасните музиканти и художници.
цитирай
5. felixkotkov - :))
09.05.2007 13:47
А безопасните - с хубави пичове, които ритат футбол в неделя, пият бира и пишат сценарии. Или по-безобидните ми колеги-журналисти.
Ама то стана една армия... Пък всъщност е толкова малобройна - като сполучлива масовка в нискобюджетен филм.
цитирай
6. mismatched - moondance..
09.05.2007 14:01
В сянката на Луната се оглежда Слънцето.. така е било, така и ще бъде. Ако искаш да откриеш своята танцуваща звезда, трябва да изоставиш орбитата, която съществуването ти е предначертало. Аз например неслучайно съм точно 'mismatched'.. :) Не че е повод за веселост де. Ще дойдат и по-добри дни, точно както ще дойдат и по-лоши. Всичко, което ни се случва, зависи от самите нас. Това не значи обаче, че сме винаги прави. Следващият път опитай - примерно за разнообразие - да вдигнеш щита още мъничко.. Може би за разлика от това, което си мислиш, предизвикателството просто не е достатъчно. Преди време аз открих my match в човек, за когото ако ми бяха разказали преди това щях да направя извънредно негативен коментар. Преди това се опитвах да открия щастието си там, където си МИСЛЕХ че ще го. В крайна сметка когато зарежеш всичко от което нямаш нужда, вероятността да получиш нещото, което искаш, е много по-висока. Или, да цитирам Tyler Durden: "It's only after you've lost everything that you're free to do anything".
цитирай
7. viovioi - Може да си муза, но да не го знаеш?
09.05.2007 16:12
Освен ако не позволяваш да си муза на който и да е?Тези неща не са под наш контрол, ние не можем избирателно да вдъхнем живот на предпочитания обект.Ето ти сама казваш ,че в теб не се влюбват" смелите рицари", защо,зашо ли?Защото те се имат друга муза .Като приказка безкрай или като онази банална песничка"аз търся тебе, ти търсиш...."
цитирай
8. felixkotkov - Вярно, вярно:))
09.05.2007 17:04
Съвсем е така...
цитирай
9. анонимен - Художниците са голями палавници! ...
09.05.2007 17:12
Художниците са голями палавници! Сигурно непрекъснато те карат и да им позираш?
цитирай
10. nav - вариации
12.05.2007 04:00
Не, ставам за муза ;)
цитирай
11. анонимен - :|
15.05.2007 19:19
Големите рицари са големи, защото муза не им трябва за да се бият. Или?? :)
цитирай
12. анонимен - poslusai
15.05.2007 20:37
kogato nqkoi te obikne ne misli6 za ni6to,prosto vsi4ko nahluva v teb i zabravq6...pojelavam ti da ti se slu4i i togava 6te razbere6 za kakvo stava duma.kogato tova stane mi prati samo edna duma "stana"na knotty@abv.bg,a kogato tova" stana "e ve4e na 25 godini...moge6 li da si predstavi6...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: felixkotkov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2441358
Постинги: 346
Коментари: 2128
Гласове: 5262