Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
19.09.2007 23:57 - Да бъде - мелодрама тип руска класика и мексиканска нео-класика.
Автор: felixkotkov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2322 Коментари: 2 Гласове:
0



Да бъде топло в къщи. Да се прибираш, докато аз тепърва започвам да готвя. Да си леко недоволен от това, че малката ми печка работи като дракон и в къщи е сауна. Да се съблека, за да те успокоя поне малко(хаха). Да вечеряме заедно.
Да ти пусна Time and Space на The Cinematic Orchestra. После да го слушаме 100 пъти и да мечтаем.  Да лежим на леглото ми и да чета. Докато ти плетеш поезия. Защото тя е закачена над леглото ми. И просто трябва да се пресегнеш, за да я сътвориш.
Да зяпам зад теб в монитора. Да прилижавам нос до косата ти. Да се глезя и въртя като котка в голямото легло. Да те гледам как се усмихваш докато мия чиниите и бърша пода.
Да си изберем песен ,която, когато и да чуем да танцуваме.
Да пушим като комини и да зъзнем на отворения прозорец докато се проветрява. Да ме притискаш до себе си.
Да ме омагьосва миризмата ти. Да ме побърква кожата ти. Да не търпя дрехите ти. Да сме голи.
Да бъде бавно. Да няма време. Да има докосване.
Да ти пея по цели нощи, докато съседите недоволстват. Да бъде сладка болка ако не те виждам повече от ден. Сутрин да танцувам, докато полусънен се вглеждаш в силуета ми и ти се струва, че имам истински криле.
Да галиш косата ми. Да не ти омръзва да я галиш и да виждаш как срещу светлината русото е ореол над всичко, което изживявам напоследък.
Да ме слушаш. Да слушаме тишината. Да заспивам посредата на филмите и да стискам ръката ти докато се опитваш да ме преместиш, за да си измиеш зъбите. 
Да съм с теб. Да си с мен. Да изживея всички клишета, които не съм имала. Искам да съм Росалинда за някой Игнасио.
Друг е въпросът, че да си сериозен не е куул. Хич даже.  




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - въх, въх. . . още малко и Изаура за ...
20.09.2007 00:27
въх, въх...
още малко и Изаура за някой Леонсио
цитирай
2. анонимен - да!
20.09.2007 01:01
Одобрявам.
Ама че сериозна думичка ;)

Philip
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: felixkotkov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2428481
Постинги: 346
Коментари: 2128
Гласове: 5262