Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
19.07.2010 15:58 - Дичо: "Преди V.O.XX. нямах собствена група, за да не засенчвам D2!"
Автор: felixkotkov Категория: Музика   
Прочетен: 4979 Коментари: 2 Гласове:
5



Дичо: Проба, проба! Здравейте, аз съм чичо ви Дичо!

Елена Пенева: Вече чичо ли стана?

Дичо: Първата ми братовчедка, която ми е като сестра, чака бебе. Така че ще съм чичак за втори път.

.: И как минават дните на един чичак?

Дичо: Живея в село Лозен и с новата ми група V.O.XX. репетираме всеки ден. Те все едно живеят с мен. Добре сме оборудвани, имам си звукоизолирана стая и електронни барабани. Сега оборудвам и студиото, като даже повечето неща ги записваме там, само вокала го записвам на друго място и мастерираме в Лос Анджелис.

.: Не е ли напрягащо да ходиш по чехли на репетиция и да не можеш да се измъкнеш?

Дичо: Не, даже е много удобно.

.: Как пишете музика?

Дичо: Ние работим заедно от много време - например с Иван написахме едно парче за Тома, моята коледна песен, той е записвал китари и в други мои неща.

Ние почнахме да правим студиото заедно преди няколко години, но спряхме, защото има пари само за бира и рокендрол...

.: Е студиото не е ли по-евтино от бирата и рокендрола?

Дичо: Ха-ха, да. Може би домашното студио е. Но по-професионалното е по-скъпо дори от бирата и рокендрола.

.: А идеята за бандата как дойде?

Дичо: Откакто напуснах D2, аз винаги съм си свирел с мои стари приятели - ъндърграунд музиканти. След това започнахме да свирим с момчетата и така дойде идеята...

image

 .: А Димо не ревнува ли?

Дичо: Ами аз съм го виждал 2-3 пъти и мисля, че е ОК. Ама откъде да знаеш - може да му е гадно, щото съм много добър, ха-ха!

.: Много вярваш в бъдещето на V.O.XX. - даже си си татуирал името на групата...

Дичо: Аз съм минал през много формации и много формати - това ми е седмата група. И този път съм много обнадежден. Винаги като се съберат точните хора, енергията между тях ражда нещо. Всеки път е различно. С D2 имаше връх на тази енергия - уцелихме нещата и се получиха хармонично, хората почнаха да ги слушат. Надявам се и сега да стане така. Защото иначе - неква чалга слушат хората...

.: Е, все чалгата ви е виновна!

Дичо: Аре бе, много гадна музика. Ужас! Турбо елементарна, крадена от турските песни.

.: Това е малко стара новина. Отдавна са изчистени зурлите и попфолкът е нещо като електронно евродиско с балкански орнаменти...

Дичо: Проблемът е, че много елементарно е направена музиката и е много лесна за слушане.

.: Това проблем ли е?

Дичо: Е, не това точно, но като ги гледам афтър партитата им на какво приличат... И тия малки момиченца как ги имитират...

.: Музиката е различна от културата.

Дичо: Така е, но с приятели си говорим, че толкова елементарно е направена музиката, че е най-бързият проводник за тая култура!

.: Защо българският поп не може да достигне до аудиторията - той би трябвало да стига до същите хора.

Дичо: Е, защо, стига си. Миро, Графа, Любо примерно си правят добре музиката. С D2 сме продали 10 000 бройки. Не е като да не можем. Но не е ОК да има некви голи жени по сцената и зад тях - брутална индустрия. Старата борсова система и старите комунисти вложиха огромна пара там.

.: Кои български банди харесваш?

Дичо: Вендета и Last Hope. Има много добри - Gravity Co. са пак заедно, ще ударят жестоко, сигурен съм, те са много яка банда! Остава са заедно от много години и са истинска банда. Сега V.O.XX. ще видим става ли за нещо...

.: Защо "V.O.XX."?

Дичо: От "вокал", защото така ми викат. Може да бъде и 5020. Ама точките имат специално значение, което ще разкрием по-нататък!

.: Колко песни имате вече?

Дичо: Достатъчно за албум. Има много тежък, мелодичен рок - като този на американските банди - Stone Sour, Breaking Benjamin, Avenged Sevenfold.

Аз много се кефя да откривам групи. Примерно на Manowar се смях - няма по-смешни хора! На Sofia Rocks първия ден полудях, втория адски много се изкефих, ама като стигнахме до тях, не можах да издържа и си излезнах.

.: Разкажи за новия клип!

Дичо: Снимахме на язовир Студена - много яко, че ни пуснаха! Имаше масово къпане на 60 човека, коне, каляска...

Всички мои стари приятели участват - Vendetta с двамата си певци, старият ъндърграунд метъл Фрапето, нападателят на Левски Георги Христов играе роля в самия клип, участва Monyx. Участват и много мацки. Изобщо - много яко - изпихме и изядохме няма да казвам колко пари, че е неприлично в тая криза!

.: Как успя да работиш, докато приятелите ти се забавляват?

Дичо: Ние 2 седмици с режисьорката Адрияна Янкулова и екипа й преди това го мислихме и стиковахме. На място знаехме точно какво искаме. 

.: Защо покани две от бившите си приятелки да се снимат в новия ти клип с тематичното заглавие "Като преди"?

Дичо: Ние се обичаме, приятели сме и продължаваме да се срещаме. Те се кефят да се снимат, аз се кефя да ги снимам в моите клипове - трябва да се пази приятелството и любовта.

Цялото парче е мое - музиката я написах сам, а текста - с баща ми, аранжирахме го с цялата група. Тръгнахме с него, защото официално не съм имал група от четири години и сега ще стане по някакъв начин като преди.

.: А с такава радост изпя, че нямаш шеф... Това значи ли, че сега ти ще си шеф?

Дичо: Ха-ха много ясно. Не, шегувам се, всъщност готиното в нашата нова формация е, че няма шеф, всички се уважаваме и познаваме качествата си.

Те са много сработени, свирят от 6 години заедно, аз много им се кефя. За седемте години, в които свирех с други приятели имам 15 песни, 7 клипа и няколко фийчъра. И имай предвид, че това е почивка за мен - пауза, за да дам на D2 възможност да работят, да не ги засенчвам ха-ха.

А сега дойде време да събера момчетата и да изсвиря това, което искам. Сега всички ще разберат, че аз съм бил тогавашното D2. Защото сега те са нещо съвсем друго без мен.

.: Харесваш ли посоката, която поеха с Дидо?

Дичо: Имат готини неща, съвсем различни са вече. Но не ми харесва лично на мен този брит-дарк-метъл рок - аз съм по веселия американски рокендрол. Има български привкус, но калифорнийският рокендрол е най-близо до моите неща.

.: Ама първите две песни бяха доста поп...

Дичо: Е, да, така тръгнахме, но ще видиш сега какво следва! Тези ги направих по-комерсиални, само за да стартира целият проект. Сега с останалите обаче ще ги заболи някои и ще се замислят!

Елена Пенева за Avtora.com




Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gatekeeper - Мислих за песен на Д2 и ето постинг
19.07.2010 16:06
Мислих за песен на Д2 и ето постинг по темата.
цитирай
2. urbanjoga - калифорния майка
20.07.2010 19:56
заболя ме корема от комерсиален смях! ама и ти хич не си го улеснила, с този "подмолен", музикокултурен въпрос...:))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: felixkotkov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2428508
Постинги: 346
Коментари: 2128
Гласове: 5262