Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
22.10.2011 14:44 - Spiral Out, Keep Going
Автор: felixkotkov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2435 Коментари: 2 Гласове:
5

Последна промяна: 10.12.2011 22:59


Цялата съм оплетена
в спирали, теории и уравнения на живота с различни количества
обсесии
отчаяние
скука
тагове
алкохол
клишета
думи
успехи
провали
причини
море
сняг
небе
луна
натрапчиво привличане към...
Мисля, пиша, говоря, пея
поствам статуси, стихове и музика
(напълно осъзнавайки колко е тъпо да споделяш на хиляди хора това,
което нямаш смелостта, но искаш да кажеш на един).

Преди години писах, че на всеки се пада определено количество мислене за него от другите.

Тогава П. ми се обади и извини, че е виновникът приятелите ми да ме забравят, защото напоследък е източил публичния резерв за частни облаги :))

Момчил ми напомни Фибоначи и Tool, докато му обяснявам, че от години съм затворник в система, която сама съм построила.
"как ако си в кутия можеш да мислиш извън нея?"
"смени подхода радикално. смехотворно е да правиш нещо с идеята за разрушение. прави го просто защото те кара да се чувстваш добре и себе си"
и т.н. в този дух.

Не харесвам системата.
Но е много добре направена.
Всеки опит за напускане води до задънена улица.
Копая с лъжица под стените.
Изобретявам криле и прелитам.
И все се оказвам на същото място.

Между другото, не вярвам, че човек се променя. Изобщо.
Сменят се възгледите и отношенията му със света.
Дали кутията е вътре, или ние сме в нея?
Дано е второто (а този филм на дъщерята на Линч е отвратителен).

Заобиколена съм предимно от щастливи хора. Тези периоди в живота са редки. Носят надежда и изолация.

Постоянно ми се случва едно странно съвпадение на числа. Колкото повече му обръщам внимание, толкова повече зачестява. Дори не се опитвам да му придавам значения.

Преди дни сънувах поредния апокалипсис (осми подред от различен вид) и всички символи и хора в него се материализираха в един нов спектакъл. Беше толкова ужасяващо, че от 3 дни спя на светната лампа.

Ето, такъв постинг не бях писала от години.




Тагове:   tool,   fibonacci,   lateralus,   spiral out,   keep going,


Гласувай:
5



1. zaharosana - и на мен ми се иска да си поговоря с ...
24.10.2011 12:44
и на мен ми се иска да си поговоря с някого
цитирай
2. felixkotkov - :)
25.10.2011 23:29
Аз си говоря постоянно с някого. понякога просто трябва да попишеш, за да се отървеш от блъскащи се в главата мисли.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: felixkotkov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2433191
Постинги: 346
Коментари: 2128
Гласове: 5262