Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
17.01.2011 23:02 - Животът е чудо - 5 причини
Автор: felixkotkov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4730 Коментари: 4 Гласове:
4

Последна промяна: 17.01.2011 23:06


Само докато ги писах се сетих за още 5 :)) Но и тези са достатъчни, още повече че се случват успокоително често...

1. Преди 2 години заминах на море и последното, което хапнах, беше последен домат, купен с последните ми пари (не питай как съм стигнала до морето:). Когато се връщам, от сифона весело се е издължило 10-сантиметрово зелено стъбълце с две листенца - покълнало от влагата и семето от измитата чиния. Огрява го лъч слънчева светлина. Животът е чудо.

2. Сънувам дълбоко, събужда ме ръката на този, когото сънувам. Двата ми живота се здрависват...

3. Толкова съм влюбена, че буквално усещам как на ръба на пълното умопомрачение не можеш да направиш грешка. Допаминът, адреналинът и ендорфинът така те подлудяват, че скачаш със смъртоносно бънджи - пъпна връв с Вселената. Знаеш, че винаги се къса и долу те очаква жестоко твърда земя, но преди това целуваш облаци, яхнал вятъра. 

4. Чуваш себе си, своя глас/разум/душа в музика/литература/картина/постановка. Изведнъж всичко има смисъл, изведнъж всичко се събира в една точка и няма разлика между теб и това, което гледаш, между теб и света. През 20 век се ражда културологичната и философска теория, че след Ренесанса изкуството замества религиозните преживявания. Ти знаеш какво имат предвид, нали?

5. Наблюдавам света около себе си внимателно, непрестанно, с педантично любопитство. И улавям онези откровения, в които малък жест, случайно изплъзнала се дума, движение или случайност проблясват по-ярко от слънцето. Например в заведение на открито аз и той говорим за ангели. И в този момент от небето бавно се спуска миниатюрно бяло перце и пада точно в кафето ми. Между два момента някой някъде разбира, че е влюбен. Театърът се ражда между думите. Пеперудени криле и синхронно сънуване. И облакът-крокодил, поглъщащ лакомо облака-ябълка. Това ли има предвид Айнщайн, когато казва, че иска да узнае мислите на Бог?


Тагове:   животът е чудо,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. venercheto - за второто ти завиждам :) а може и да ...
18.01.2011 01:36
за второто ти завиждам :) а може и да съм забравила вече, че ми се е случвало...
другото мога да се закълна, че е истина!
цитирай
2. felixkotkov - :)))
18.01.2011 15:50
Сигурно на всеки са се случвали... за мен са спомени, но и очакване за нещо в бъдеще.
цитирай
3. анонимен - !!
29.01.2011 13:02
straxotno, prejiviax gi zaedno s teb :-)))
цитирай
4. анонимен - от онези, които...
15.08.2011 22:48
много ти отива на лицето (прекрасно до безсилно скърцане със зъби)това: "целувам облаците, яхнала вятъра..." но модерният театър е в ръката, която те събужда в мига, когато я сънуваш.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: felixkotkov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2436824
Постинги: 346
Коментари: 2128
Гласове: 5262