Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
23.09.2010 11:30 - Интервю с Бойко Кръстанов
Автор: felixkotkov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7049 Коментари: 3 Гласове:
2

Последна промяна: 23.09.2010 13:30


image
Сезонът започва повече от добре за Бойко Кръстанов - с премиера на филма  нови епизоди на "Стъклен дом“ и репетиции в Народния театър.

Елена Пенева: Изглеждаш доста изтощен. Направо се чудя дали да не почна с най-любимия въпрос...

Бойко Кръстанов:
Ооооо, неее!

.: Какви са разликите и приликите между теб и твоя персонаж от "Стъклен дом" - Дани?

Бойко Кръстанов:
Ха-ха, да, най-гадният от всички! Много ме дразнят и тия, отнесените, като например: "Какво се опитва да каже твоят герой с намигването в осма сцена?“.

.: А ти работиш ли с хватки - казваш ли нещо с намигване, примерно?

Бойко Кръстанов:
Опитвам се да съм истински - всичко, което правя, да мине през мен.

.: Изненадваш ли се от себе си?

Бойко Кръстанов
: Понякога неприятно, да, ха-ха.

.: Гледаш ли сапунки?

Бойко Кръстанов:
Не.

.: Ама играеш...

Бойко Кръстанов:
Е, сега, "Стъклен дом“ не е точно сапунка. Гледам да не е: "Ооо, Луис Едуардо"!

.: Кой е най-смешният коментар, който си чул за "Стъклен дом"?

Бойко Кръстанов:
Много се смях, когато една жена каза, че Дани може да й бъде син и тя не иска такова безотговорно дете и да си помисля за това!

.: Е, Дани наистина е голяма гад понякога.

Бойко Кръстанов:
Ееее, не е така. Той е човек, който реагира в някакви ситуации малко странно. Ако погледнеш през неговия поглед, ще видиш.

.: Ха-ха , как си защитаваш героя!

Бойко Кръстанов:
Ами да, как иначе!

.: Ти интуитивно ли играеш, или по-скоро мислиш?

Бойко Кръстанов:
Надявам се да е и двете. Но ако трябва да съм честен, се подготвям много сериозно. Предпочитам да познавам героя си - тогава всъщност се ражда добрата интуиция.

.: Клишето за българските актьори е, че не могат да играят на кино и че театралничат. Това, според теб, вярно ли е?

Бойко Кръстанов:
Не. Супер много зависи от камерата, режисьора. Имаше един период, в който наистина нямаше хубави филми, но в България има страхотни актьори. Аз много харесвам Валю Ганев, Деян Донков...

.: Какво си помисли, когато гледа "Лов на дребни хищници" за първи път?

Бойко Кръстанов:
Мисля, че историята държи в напрежение. Много ми хареса как е заснет - това все пак е HD камера, а изглежда като лента.

.: Когато някой млад актьор излезе от НАТФИЗ, би снимал всичко, нали?

Бойко Кръстанов:
Да, то не е и да кажеш, че много се снима. Аз примерно за филма се явих на кастинг, минах през няколко кръга и ме одобриха. Единият кръг беше импровизация.

Тогава момичетата си написаха сцена. Аз пък седях с още три момчета на една маса и трябваше да си говорим на някаква тема. И аз през цялото време мълчах.

.: Е, явно добре си мълчал.

Бойко Кръстанов:
Е да, може би да!

.: Теб не те ли плаши този успех? Малко хора, излизайки от НАТФИЗ снимат главна роля в хитов сериал, главна роля във филм и почват репетиции в Народния театър.

Бойко Кръстанов:
Приемам го нормално, не съм седнал да си казвам: "Ей, че съм готин“. Възприемам го като работа - ходя на снимки и репетиции, опитвам се да правя добре нещата.

.: А фенките как са?

Бойко Кръстанов:
Е, супер, ама това е различно. Не е постоянно, случва се рядко и ми е приятно, ако са готини хората.

.: Какво ще играеш в Народния театър?

Бойко Кръстанов:
Обади ми се Десислава Шпатова и ми каза, че ще прави "Ангели в Америка“ на Тони Кушнер. Страхотна пиеса, наистина. Аз очаквах да играя дърво, или чайник - не че нямаше да се навия и на това.

А то се оказа страхотна роля, не можех да повярвам направо! Аз бях и съм наистина супер въодушевен - страхотен режисьор, пиеса, актьорски състав.

.: За какво се разказва?

Бойко Кръстанов:
Действието се развива през 80-те години в Америка, когато избухва вирусът на СПИН. Вижда се примерно как лично моят герой понася болестта и как се бори с нея, какви решения взима.

.: Ти играеше подобна роля и в Rent - дипломното ви представление-мюзикъл! Прави ли проучване на истории и хора от това време, болни от СПИН?

Бойко Кръстанов: Да, вече малко лошо ми става от такива неща. Ужасно съм наплашен. Гледах филми, четох някакви материали във форуми, истории на хора.

Повечето са положителни, въпреки болестта човек продължава да си е същият, не е заразно да го докоснеш. Пак гледах "Филаделфия“ - то само това ти трябва, за да се смажеш.

.: Какви филми гледаш?

Бойко Кръстанов:
Преди няколко дни - New York, I Love You, и страшно ми хареса. Иначе всякакви. Напоследък гледам повече стари. Не от 60-те, но все пак поне от преди 10 години.

.: Каква музика слушаш?

Бойко Кръстанов:
Рок, хардрок, метъл...

.: Кой беше най-вълнуващият ти концерт тази година? Видях те да куфееш на Alice in Chains.

Бойко Кръстанов:
Ха-ха тайните агенти са навсякъде! Имаше още много.

Тази година бях на Pukkelpop - тридневен фестивал в Белгия. Ужасно мазало! Гледах Iron Maiden, Limp Bizkit, Placebo, Blink 182, Queens of the Stone Age, Prodigy, Serj Tankian... Бяха над 100 групи.

.: Коя ти е най-любимата?

Бойко Кръстанов:
Iron Maiden.

.: Свириха ли новия албум?

Бойко Кръстанов:
Да, ама само едно парче... Иначе 2 часа, много беше яко!

.: Струва ми се странно за човек на твоята възраст.

Бойко Кръстанов:
Да, то беше много смешно, защото преди Maiden бяха The Kooks и около мен бяха само жени. След това свириха Bink 182 и публиката вече беше смесена.

И накрая като излязоха Maiden имаше само стари метъли около мен, ха-ха.

.: Кой те зариби за тази музика?

Бойко Кръстанов:
Братовчед ми, брат ми, баща ми, в моето семейство винаги се е слушало.

.: Има ли артистична жилка в семейството?

Бойко Кръстанов:
Никаква. Аз ходих в школата на НАТФИЗ и след това кандидатствах само на едно място, само с едно желание. Ако не ме бяха приели, не знам какво щях да правя.

.: Професията е много мисионерска, това не те ли плаши? Още повече, ако се занимаваш с театър, а доколкото знам, това искаш.

Бойко Кръстанов:
Да, права си, вече не звучи много престижно, вижда се и по броя на хората, които кандидатстват в НАТФИЗ. Но това е.

Интервю: Елена Пенева за Avtora.com



Тагове:   интервю,


Гласувай:
2



1. анонимен - LOVEYOU
24.11.2010 16:30
Ee super si Bobi {{{}}}
цитирай
2. анонимен - Boiko ti si prosto unikalenn Golem ...
03.12.2010 18:59
Boiko ti si prosto unikalenn Golem Sladurrrrrr 6te te izqmmmmaaaa

Trudno li e da uchish v NATFIS? Na tam sum se zaputila
цитирай
3. анонимен - ОООООООООО ти си най-добрия!!!...
08.03.2011 21:08
ОООООООООО ти си най-добрия!!!!!!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: felixkotkov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2428335
Постинги: 346
Коментари: 2128
Гласове: 5262