Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
19.08.2009 11:47 - Spirit of Burgas извън медиите
Автор: felixkotkov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2162 Коментари: 6 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
То и от материалите си личи, че си изкарахме супер.

Стана ясно и коя от бандите най-много ме изкефи, а ако не е - подреждането на хедлайна следва реда Clawfinger - Fun Lovin" Criminals - De Phazz - Faith No More - The Crystal Method.

Това, естествено, е личен вкус, който няма нищо общо с истинската важност на бандите.

Иначе интервютата с четири от тях минаха доста добре. Най-много се забавлявахме и смяхме с De Phazz.

Иначе на феста стана ясно, че вече съм във възраст, в която не мога безнаказано да вися с вдигнати ръце и камера 3 дни, без седмица след това да имам зверски болки в кръста (с кариерата на оператор съм до тук - и без това едва днес за първи път не се чувствам като баба).

Не минава безнаказано и хапването на гнусни теста 3 дни, както и това да газиш в мръсен студен пясък бос (в последния ден хапнахме в евтин гурме ресторант и получих множество силни чревоугоднически оргазми - тук се класирам отново в друга възрастова категория, но какво да се прави...).

Иначе някак ми стана ясно и че с тази професия НИКОГА няма да ми стигат парите, винаги ще съм мизерник, обречен да изкарва месеца с мъки. И въпреки че моят прекрасен и особено практичен приятел постоянно ми натяква, че заради това не трябва да живея все едно парите нямат значение, възнамерявам да продължавам в същия дух.

И докато довчерашният Бай Гъзар, който харчеше парите на фирмата за специални вина и скъпи ресторанти вече пие по градинките, аз все така ще си ходя с минимални разходи на море и ще мизерствам (по-добре там, отколкото тук).

Иначе на феста се видяхме с много приятели. Добре че с Марти сме "еднакво тъпи, грозни и прости"  (лаф, измислен, за да подчертае, че сме просто родени една за друга) - на Spirit бяхме невероятен тандем в дисциплината "виж максимален брой яки групи за минимално време", както и в маратона "изпий максимално количество разредена бира без да ти повлияе на доброто настроение".

Хейтърите под статиите в Dнes.bg се насраха да ме псуват за това, че съм говорила ентусиазирано за всичко.
Преди няколко месеца ме псуваха защо говоря негативно за всичко.
Сега е моментът да им кажа да го духат.

И да поясня за всички селтаци, които не са били на фестивал, че на такива места със сгъстена паралелна програма на няколко сцени се ходи само на ГРУПИ, КОИТО 100 % ЩЕ ТИ ХАРЕСАТ. И понеже не съм вчерашна и знам как да си направя селекцията, съм ходила и съответно - писала - само за такива.
 
Приятели яко псуваха, че входът е бил непроходим, обаче аз нито веднъж не видях опашка там, защото винаги отивах навреме - в началото на първия концерт на основната сцена. Като се бутат 5 мин преди Фейт, да не се оплакват. И да ходят повечко на фестове, а не да ми висят до 22.00 часа на плаж и после да псуват организаторите.

Иначе мен ме издазни това, че кетерингът вътре беше просто кошмар, а местата, където се продаваше бира бяха малко и постоянно с един или два развалени крана, което направи времето да си купиш бира равно на това да я изпиеш.

Така или иначе, фестът беше с по-добро разположение на сцените, изкарахме си супер всяка една от вечерите, не съжалявам за нищо.

Аз съм му абсолютен фен и догодина ще се видим пак там.



Гласувай:
4



1. анонимен - Супер си беше
20.08.2009 12:53
Аз също си изкарах много добре ! Както казваш на пук на всички хейтъри. Три дена на фестивал, като на фестивал - от всичко по много :) най-вече много не-спане.

Само при мен го имаше негативния момент с тълпата първата вечер, защото пътувах за Бургас след работа, и влизането беше малко изнервящо.

Усмивки :)
Ицо
(iko.drundrun.org/blog)
цитирай
2. анонимен - DmVyrXTUUIV
03.06.2011 14:05
HHIS I soulhd have thought of that!
цитирай
3. анонимен - gFyqThNgrFaSgzFZ
04.06.2011 10:33
AcKNc1 <a href="http://poatatzltyqb.com/">poatatzltyqb</a>
цитирай
4. анонимен - mEryurBHO
05.06.2011 10:33
GkztNY , [url=http://hcxiiydubvyd.com/]hcxiiydubvyd[/url], [link=http://xzhwilfdlrlo.com/]xzhwilfdlrlo[/link], http://kaocwdroxner.com/
цитирай
5. анонимен - xEjWcmgggnKIpRkwF
05.06.2011 17:31
lwgjZm <a href="http://wxeurhhqslzq.com/">wxeurhhqslzq</a>
цитирай
6. анонимен - vQXxvPcsncjGgB
06.06.2011 14:49
YWrqlC , [url=http://yzvfyltftdcx.com/]yzvfyltftdcx[/url], [link=http://uvgrgfocxmji.com/]uvgrgfocxmji[/link], http://uugtyjpmbzer.com/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: felixkotkov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2432846
Постинги: 346
Коментари: 2128
Гласове: 5262