Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
28.06.2009 19:45 - За гей парада
Автор: felixkotkov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 10765 Коментари: 28 Гласове:
1

Последна промяна: 28.06.2017 08:55


Предизвикана от своя вечен опонент по въпросите на либерализма и човешките права, ще споделя мнението си за Гей парада снощи.

Това кого ебеш не определя какъв си. 

И точно онези бащи от Атака, които беснееха, че не могат да обяснят на синовете си какво виждат, когато двама мъже се целуват, утре ще осъмнат с деца, които ще са привлечени от хора от същия пол.

Но тези деца няма да ходят на гей паради. Те ще се самолинчуват и самоубият. Или ще станат попове.

Поздрав и за църквата, която нарича гей парада "содомия" дни след като член на висшия клир беше обвинен в блудство с дете.

Всеки има право да се самоизразява както иска. Това е свободна държава, не селска кочина на наркомани, хулигани, простаци и хетеросексуални с претенции, че куровете им са по-големи и по-важни от свободата и човешките права.

Ако това на някого не му е ясно, Иран е държавата, където няма гей парад. Египет също. Цяла Африка - също. Северна Корея също.
Диктатурите и тираниите не позволяват гей парадите, селяни пропаднали!

Там гейовете са поставени на едно ниво с педофилите, содомистите и убийците. Както и с жените, които не са се оженили девствени, между другото.

Гей парадът е толкова раздухан у нас не заради желанието на шепа хомосексулани да ви покажат как си пускат езици, а защото всеки има право да се самоизразява както иска и това е част от това да бъдеш либерално общество. Истинското раздухване и надуване на глави  се прави от латентните гейове, скрити в телата на няколко хипер хетеросексуални тъпаци, които не млъкват от сутрин до мрак за морал и категории като "правилно" и "неправилно", "естествено" и "неестествено".

Искам да видя как когато някой ден децата на тези хора почувстват, че имат определен вид "любопитство" ще им обяснят, че това е болест, трябва да се крие и е неестествено.

Накрая искам да кажа, че не ми дреме изобщо дали гейовете минават по улиците, облечени в цветовете на дъгата, или не минават. Не ми дреме и дали осиновяват деца и дали се женят.

Но ми дреме в каква държава и общество живея.

Дреме ми дали мога да целувам човека, когото обичам на улицата.

И понеже целувките и споделената близост са много хубави, искам да я имат и тези, които природно не са като мен.

Защото в крайна сметка (тук църковните моралисти особено внимавайте) всичко е любов. И е жалко, ако някой още не го е разбрал.


Тагове:   гей,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. raylight - за гей - парада сте права, НО
28.06.2009 19:47
1) За гледането на деца - след неоспорими научни доказателства, че няма проблем и под наблюдение

2) За брак - твърдо не на изравняване на статута с хетеросексуалните семейства, просто защото хомосексуалното семейство НЕ Е равно на хетеросексуалното
цитирай
2. emil60 - За всяко ново развитие - нови правила!
28.06.2009 19:52
Така ще се изравняват, може би, шансовете на всички от обществения мравуняк... И все пак признавам - и в тази област България има най-доброто - здрави хора, но с друга ориентация...
цитирай
3. 777 - Друга гледна точка. )
28.06.2009 19:53
"Това кого ебеш не определя какъв си." са твоите думи.

А това "Кой те ебе, определя ли те какъв си?"

Защото гей-ПАРАДерЕнето е мода, която взима доста жертви и поощряването му в какъвто и да е план е вид подкрепа на проституцията и партокрацията на властитутките.
цитирай
4. felixkotkov - .
28.06.2009 19:53
Raylight, сигурно сте права, но аз затова казах, че не се интересувам - съвсем буквално нямам никакви интереси в областта.

В държава като България обаче изобщо не става дума за това. Тук "педал" е обида, а в Румъния - думата за лесбийка е нещо като тукашката "пачавра".

И всички живеят с някаква носталгия за време, в което на жените с панталони са им биели неизтриваеми печати по краката.

За какви бракове говорим, като тука 20 човека се охраняват от кордон полицаи от 500 нещастника от крайните квартали, които неебали от 5 дена се чудят кого да пребият, оправдавайки се с някаква измислена идеология???

Е ако гей-парада е позьорски, не знам това какво е...

777, а проституцията по мутренските барове какво е? Айде пак гейовете са ни виновни, че сме селтаци и крадливи, подлагащи всекиму гъз мушмороци. Не са те, не са
цитирай
5. 777 - Девойко, неразбирането не е оправданиие за невежеството. ;)
28.06.2009 20:10
Дали сте "селтаци и крадливи", мен не ме интересува, нито оправдавам проституцията и влаституцията във всичките им обществени метастази.
Гейовете са нещастници, които никой не може да обвинява в нищо, по простата причина, че те си носят кръста и си цакат цената до насиране.
Въпросът ми беше съвсем друг. Пробвай пак! )
цитирай
6. анонимен - felixkotkov
28.06.2009 20:11
Още помня почти наизуст постинга ти "Там тогава"!И този ти пост харесвам,но малко цинично си се изразила.Както и да е,подкрепям твоята позиция и те поздравявам:)
цитирай
7. felixkotkov - 777
28.06.2009 20:13
аз разбирам какво имаш предвид, но не съм съгласна. за модата и вземането на жертви, това е доста различен въпрос, по който точно покрай гей парада не ми се говори.
цитирай
8. felixkotkov - sulu
28.06.2009 20:15
Благодаря, но бях предизвикана от един още по-циничен човек и нямаше как да се изразя дипломатично. Аз съм застъпник на употребата на думи като кур, ебане и т.н., защото и това е българският език, особено когато изразявам мнение в блога си.
цитирай
9. анонимен - ..Предизвикана от своя вечен опонент....
28.06.2009 20:28
naistina strahotno, eli, tolkova sam shtasliv, che horata s raztroena sexualna identichnost si imat parad, red e na pedofilite i iznasilvachite, koito sushto sa hora s prava i imat nujda da se izqvat po nqkakav nachin, daje moje da pokajat "razlichieto si" s maloletni pred minuvachite, za da ne ostane nqkakvo samnenie kakvi sa, no nqma kak da stane... Прочети още mai, zashtoto nikade po Evropa nqma oshte takova neshto, no ako imashe sum siguren, che shte pokajesh razbirane, nali na Zapad e minal nomera, tam sa po-umni ot nas, ostavi te da ti opredelqt nravstvenite kategorii za "normalnost "i "tolerantnost"!!!
...ot oponenta
цитирай
10. анонимен - както
28.06.2009 20:46
вече написах на едно друго място
почти толкова известно като блога на елена
- я си ебете майката
особено последния анонимен фарфуй
с много обич и толерантност

chilly
цитирай
11. felixkotkov - Съвсем според очакванията
28.06.2009 21:03
има против и за. Но това да си гей не може и не бива да се бърка с това да си изнасилвач, защото когато двама човека имат различна сексуална ориентация, те са заедно, правят любов по общо съгласие и в рамките на закона - природния (да, и в природата има множество примери, че това е естествено) и конституционалния.

Педофилията и различните сексуални извращения са извън тези закони и затова нямат място в един изказване с хомосексуалността.

В повечето западни страни има гей паради, с изключение на войнстващо католическите като Полша например.
цитирай
12. zayo - здравей
28.06.2009 21:26
Смея да заявя, че нямам нищо против хомосексуалистите. Не знам дали това кого ебеш те определя като човек, но знам, че не ме засяга кого ебат другите хора. Интересуват ме други неща.
И все пак не мога да разбера този парад. Не съм против, но честно казан не съм и За. Защо трябва да има подобно нещо? След като аз не се интересувам от тяхната сексуалност, защо те трябва да ми я бутат в лицето? Не му разбирам смисъла просто. В момента, в който открито заявиш, че си РАЗЛИЧЕН, защото си гей/ лесбийка/негър/жена/мюсюлманин и т.н. ти наистина СТАВАШ различен в очите на другите, дори и дотогава да не си бил...
Дразнят ме нещата, които прокламират защото са изопачени, самоцелни и в общия случай насочващи вниманието към тях.
Не казвам, че мъж да чука мъж е ненормално. Казвам, че не искам да се оправдавам защо ме чука мъж и това да ме прави НЕТОЛЕРАНТНА. Просто не е така.
Всичко останало е въпрос на зрялост и от двете страни.
поздрави :)
цитирай
13. анонимен - chilly, ako si pedal shte 4ukam. . . ...
28.06.2009 22:15
chilly, ako si pedal shte 4ukam...
izmestva se akzenta, ne e nujno, razbrani ste pedalcheta, imate spartakus predi nie da imame diskoteki, nikoi ne vi bie, ne mi paradiraite kolko e cool da si pedal, spin i lipsa na semeistvo ako e cool ok, ne ste tolko mnogo za parad 4ak, aide 4iba izvratenqci
цитирай
14. анонимен - Ако е нормално, защо не могат да имат поколение?
29.06.2009 01:42
Господине, ти който се изразяваш толкова вулгарно (просташки е българския превод) искам да те попитам (както и всички застъпници на педерастията - това е другата дума за хомосексуализъм) защо когато двама души от един пол се "обичат" те не могат да имат поколение? Има мама и тате - няма тате и тате! Освен това - може ли да ми обясните защо тези "нормални" хора се държат толкова ненормално - шарени дрехи, екзалтирано поведение...и да ми кажете защо ако те имат равни права с хетеросексуалните, защо няма парад на хетеросексуалните? И един визуален пример - мъжкия член влиза доста точно в женската вагина - те са НАПРАВЕНИ едно за друго (такъв им е дизайна) - а член и член малко са несъвместими...ако ми говорите за другите отвърстия пак ще попитам - ако е нормално защо няма поколение? Хайде, бъдете откровени - никъде в природата няма поколение между 2 индивида от един и същ пол - има видове, които могат да сменят пола си, да....но не чрез операция в специализирана клиника...поздрави!
цитирай
15. анонимен - "ако е нормално защо не могат да имат поколение"?!?!?!
29.06.2009 02:42
а когато се обичат двама души от различни полове, мъж и жена и не могат да имат деца?? вероятно трябва да ги заклеймим или убием с камъни. създаването на поколение ли е лакмусът за това дали двама души трябва да бъдат заедно?
цитирай
16. анонимен - plm_____
29.06.2009 05:59
Не знам защо тази дискусия е станала толкова просташка точно в този форум!?!

Познавам доста гейове. Имам и колеги и приятели. Някои от тях са готини, други са лекета. Точно както при хетеросексуалните. Никой от тях не беше на този парад. Просто хората си имат по - интересни занимания от това да "парадират" че са гейове.

Идеята да се направи гей парад защото има такива на запад е най-малкото незряла.
цитирай
17. анонимен - Liophy
30.06.2009 15:53
Браво Пенева!!!! По принцип не съм ти голям фен на творчеството, но това тук все едно аз съм го писал. Без излишни словесни еквилибристики, но точно и по същество. Заемаш напълно правилната и справедлива позиция и по-важното, написана така, че да защити по възможно най-добър начин тезата и.

Още един път браво. Може би просто трябва да пишеш повече за нещата, които истински те вълнуват. Явно, че когато пишеш със сърце и душа - можеш.
цитирай
18. анонимен - ?
30.06.2009 17:09
Все по-интересно ми става..
Щом не ти пука за толкова много работи, щом толкова явно се опитваш да бъдеш щастлива, да намираш хубавото във всичко сиво, което ни заобикаля..
Какъв ти е всъщност проблема? Онова, което наистина те тормози? Какво ти липсва?
цитирай
19. анонимен - Свобода или реалност... (think)
01.07.2009 22:42
''Там гейовете са поставени на едно ниво с педофилите, содомистите и убийците. Както и с жените, които не са се оженили девствени, между другото.'' - Еми много ясно, това е исината :D. Аз лично не искам жена ми след 101вия си мъж да е спряла да ги брои, а децата ми да се лигавят с хора от същия пол, което си е пълна извратения. Няма генетично ''заболяване'', което да те прави гей, това си е една пълна лигавщина и глезотия на някакви пълни утрепки и разбира се Е НЕЕСТЕСТВЕНО. А тези ''свободомислещи'' хора като теб без да се застъпват за нито една от двете страни, но всъшност да заемат тази на гейовете и в 5 изре4ения да си противоре4ат 7 пати, като например много интересно изразяваш неутралитета си като хулиш нормалните хора, които не приемат извратениите по улиците и същевременно казваш 4е не ти пука. Погрешната ти представа за свобода също е малко изкривена, тъй като не смятам 4е тези нецензурни думи които така смело използваш са нещо НОРМАЛНО. Представям си как някое дете си щтрака и попада на тези изре4ения и ги погълва с любопитния си млад мозък. Накрая когато напълно психяса от обкръжаващата го ''нормална, свободна'' среда и отиде в някой университет и изтреби 10-15 души, то4но ти ще пишеш статия за либерализъм и човешки права. Съжалявам 4е си развалих доброто мнение за теб изградено от първата про4етена твоя статия (Дядо Любен). Надявам се да не се обидиш, а по скоро да се замислиш малко пове4е, само малко върху тези и някои други въпроси.
цитирай
20. анонимен - Към 19...
03.07.2009 18:18
Една моя позната имаше една фраза: "Много си прост, бе, те заеба!"

Смешни хора сте това педераскините...
Хем ви се иска, хем не ви стиска и понеже не ви стиска - дайте да плюем по гейовете.
Това, което ви липсва на всички такива фръцли като тебе, дето могат само едни и същи малоумни доводи да дават е сексуална култура...
Псевдо-мъжете сте много на мода - промивате мозъците на децата, учите ги да мразят другите, зачувате ги на звучи фрази като обръщенията (към приятели и врагове) "копеле", "педал", "педерас"... Най-смешното е, че най-големите педераси са тия, дето ги учат, че да наречеш някого така е много обидно.
Да, обидно е. С тая разлика, че между изявен хомофоб и педерас, спокойно може да се постави "=", защото "педерас" няма отношение към сексуалната ориентация, а към манталитета. Педерас е празноглав кретен, който парадира с общественовредно поведение...
А от това да съсипваш моралните устои на цели поколения подрастващи; да тровиш нервите и съзнанията на обществеността; да се изявяваш като пълен шизоид и параноик и да демонстрираш абсолютна неграмотност; си е престъпно парадиране със селяндурщина и умствена латентност...

Хомосексуализмът съществува в това си състояние от хилядолетия. Всички мъжкари тайно си мислите, колко е гот да бъдеш "пич" като леонид, аама не се сещате, че Леонид, освен жена си и е имал и няколко мъже, а всичките 300 (хиляди) спаратански войни, също са имали хомосексуална връзка извън брака си...

Така че, образовай се малко, научи се на това-онова, тогава плющи жена си без кондом, че не дай си Боже се развъдите ое такива педераскини като тебе... Вече толкова много тайни и потайни скрити и неоссъзнати педераси ни стигат...


Ако ще си говорим за показност...
Защо на 8ми март майките са централна тема? Защо майките трябва да натрисат начина си на живот на всички? Не всички хора са жени и не всички жени искат да стават майки!!! Предлагам да идем на следващата обществена проява, свързана с майките, да ги целим с бомбички и да протестираме срещу това парадиране...

Ако това ти се струва абсурдно, значи можеш да си представиш, колко абсурдно звучиш ти, като мелотиш глупости, без да ти разбира кратуната...
цитирай
21. felixkotkov - Пичове...
04.07.2009 19:06
много ме мързи да ви отговарям. и не смятам, че е нужно. аз каквото съм мислела, съм го казала. вие - също и това, макар да не съм съгласна с някои от вас, е супер. Не ме е страх, че дете ще прочете този постинг. на децата, а и на мен, ни се случват далеч по-гадни неща в живота и на улицата, отколкото в интернет.

Специално номер 19 ще го удостоя с един мислена майна защото съжалявам, че съществува толкова ограничен човек.

А на номер 18 ще кажа, че като на всеки нормален човек не ми стигат парите, така че ако имаш излишни - плати квартирата!
цитирай
22. анонимен - N19 съм аз..
04.07.2009 23:48
Мда.... Първо ще отговоря на felixkotkov, тъй като ще ме разбере по лесно от Нр.20. Проблема не е, че те мързи, а че не можеш да дадеш разумен отговор без да се повтаряш или да си променяш мнението, истината е - "че не е нужно". Тук вече си права. А това ве4е беше излишно: "Не ме е страх, че дете ще прочете този постинг. на децата, а и на мен, ни се случват далеч по-гадни неща в живота и на улицата, отколкото в интернет." Тук ве4е запо4ваш ти да ме съмняваш за ограни4ение в мисълта. Няма да обяснявам защо. Можеш да разсееш моето твърдение като сама достигнеш до извода. А относно майната, защо така? Аз казах 4е съм си развалил мнението но не съм те хулил или изявявал някакъв вид агресия към тебе. Надявах се, че дори "ограничен човек" като мене заслужава капка уважение в твоя неограничен свят :). Също както уважаваш останалите, например - хомосексуалистите. И между другото, да, аз съм ограничен просто си изказах мнението с което заслужих вашето (нр.20 и нр21.) неодобрение. Може би да ви кажа... аз съм най-ограничения човек, но за сметка на това образованието ми върви, парите ми стигат (може би и това ме прави ненормален) и се радвам на живота. Така 4е, аз няма да ти тегля една майна, а ще ти кажа - Живей здраво и щастливо и нека мъдростта ти се увеличава с всяка изписана статия. (Казвам го искрено, да не си помислиш 4е се гавря нещо :S). А сега отговора ми към нр.20. Тук ве4е може и да има изявена агресия: Отначало много се учудих какъв е тоя мъж с неговите хилядолетни гейски истории и се зачудих що за човек би сравнявал гейоветее с майките :S. Също много странно ми стана 4е нещо не може да уцели рода с който да ме опише, но най-накраяяя видях, че е гей нашия човек. Е тук ве4е вси4ко ми се изясни и ми спести много обяснения, то пак ми стана дълъг коментара де ама... Еми... какво да ти кажа? Падаш си по "погрешния" пол другарю. А относно сексуална култура, май на теб ти липсва или просто не разбираш разликата от сексуална култура и секс с мъже, които са между другото напълно противоположни. :D:D:D ХахаХАХАаха (лек искрен смях), извинете ме, но просто това ме разби. А за тези, ще се изкажа цивилизовано, хомосексуални истории, еми нещо ти не си се информирал правилно другарю, вземи си намери друг начин да оправдаваш хомосексуалността си. Имало е хомо-връзки от хилядолетия, да, но те винаги са били осъждани, както от религията така и от всякакви институции, но тези неща никога не са били така изявени като ден днешен (може би за твоя радост). А твоите теории като цяло, вземи ги разправяй на твоите себеподобни. И в заключени ще кажа, както една твоя позната казва: "Много си прост, бе, те заеба!".
П.П.: Знам, 4е не сме другари, но не намирам друга дума с която да се обърна към теб.
цитирай
23. анонимен - №19/22, по-полека с вицовете
05.07.2009 11:07
Хахаххаа, ма ти голям веселяк си бил...

Аз намерих още в миналия си пост дума, с която да се объщам към тебе - педераскиня.
Защото в нашия жаргон това е думата, която описва такива псевдо хетероски като тебе, уплашени до смърт от собствените си хомосексуални подсъзнателни фантазии.
Защото скромният ми опит (и тъжната ми статистика) сочат, че хората, скачащи срещу гейовете или лапат пишки или много им се иска.
Хетеросексуалните просто не се вълнуват от гей въпросите, защото не ги засягат, защото нямат замръзени комплекси, свързани с това и защото хетеросексуалните знаят какво искат и с кого го искат.

Сексуалната култура е нещо, което не се изчерпва с "мушни си члена в дупката", тя също така включва познание относно сексуалността като цяло - различни сексуални ориентации, опасности и рискове при определен вид сексуални контакти, както и терминология.
ХОМОСЕКСУАЛИСТ, такова понятие няма, както няма цесекист, еволюционист и т.н.
има термин ХОМОСЕКСУАЛЕН, ХОМОСЕКСУАЛИСТИ не знам какво са... но предполагам, някой на който образованието му върви и парите му стигат ще отдели време и средства за малко сексуална култура, че да не става за смях занапред.

Падам си "погрешния пол"?
Кой определя по кой пол трябва да си пада човек? Последния път, когато проверих, този избор се правеше от човешката физиология (феромони, иху-аху.)

"Отначало много се учудих какъв е тоя мъж с неговите хилядолетни гейски истории и се зачудих що за човек би сравнявал гейоветее с майките"

Благодаря ти, че си абсолютно предвидим, както всички други педераскини...

Абсурда, който целях не си го видял, защото нямаш сексуална култура; защото нямаш понятие от биология очевидно и още по-очевидно нямаш грам идея какво причинява състоянието "хомосексуалност").
Сега ще ти обясня: хомосексуалността се определя от генофонда на човека и това е много лесно доказуемо - гейовете са чувствителни към мъжките феромони (както и жените), следователно аргумента "това е избор..." отпада.

Та, идеята ми е, че - не всички жени са майки, ккато и не всички мъже са гейове. Но и четирите състояния - майка/не майка/гей/хетеро са напълно нормални, редовни физиологически състояния на човешкия организъм...

Това го знае всеки, който поне малко е интелигентен и редовен.

"Имало е хомо-връзки от хилядолетия, да, но те винаги са били осъждани, както от религията така и от всякакви институции, но тези неща никога не са били така изявени като ден днешен"

Сериозно?

Ти да видиш... аз съм спал в часовете по история...
За твое сведение - ако под "винаги" имаш предвид християнската епоха, то тогава и ти си под влиянието на Тъмните векове.
Преди тая морално-лицемерска чума, християнството, да дръпне човечеството със около хиляда години назад, по време на Средновековието, хората са били освободени от лицемерни табута и глупави предрасъдъци. Расизъм и хомофобия в древния свят не е имало, поне не на национални нива (кретени винаги са се раждали, така че не можем да изключим вероятността изцяло).
Така че, мила моя педераскиньо, малко се пообразовай, малко книжки прочети, малко иди със седмокласниците да ти пуснат филмчетата за сексуална култура, че си жив зян и тогава дуй устни колко ти върви образованието...

П.П.: "Ч" на клавишното разпределение на XP е над Tab бутона, за Vista - Q.

Лек ден...
цитирай
24. анонимен - iqdesigners - ходи на психиятър, ще помогне
05.07.2009 17:22
"Сексуалната култура е нещо, което не се изчерпва с "мушни си члена в дупката", тя също така включва познание относно сексуалността като цяло - различни сексуални ориентации, опасности и рискове при определен вид сексуални контакти, както и терминология". Добре де престани да доказваш 4е не можеш да разбереш какво е сексуална култура. Отностно терминологията - нямам намерение нито да отделям време нито средства, за да се занимавам с разни педераски истории, но тъй като на теб явно образованието не ти върви и явно мисловната дейност не ти се отдава ще ти обясня какво е хомосексуалист: Съществително нарицателно име, мъжки род, тип 7a (странен е рода нали. Може би затова не си могъл да си го обясниш), хомосексуалист ед.ч. хо·мо·сек·су·а·лист
непълен член хо·мо·сек·су·а·лис·та
пълен член хо·мо·сек·су·а·лис·тът
мн.ч. хо·мо·сек·су·а·лис·ти
членувано хо·мо·сек·су·а·лис·ти·те
бройна форма хо·мо·сек·су·а·лис·та
звателна форма хо·мо·сек·су·а·лис·те
синоними - педераст, содомит, теофан

Като хомосексуалист (мъж или жена) се определя лице, което има влечение или активна сексуална дейност с обект от същия пол. Някои автори правят разлика между двете, като казват, че погрешността не е във влечението, а в активната дейност, но трябва да се прави разлика между приятелство между лица от един пол и влечение между тях.

Ето хомосексуалис'те, ве4е знаеш какво означава тази дума. А и между другото изобщо не искам да ми обясняваш вашите педерастки жаргони и термини с които наричате нормалните хора. Както ти казах разправяй си теориите на твоите себеподобни. Но при вас всичко е обратно нали, както и вие самите.
"Кой определя по кой пол трябва да си пада човек?" "Като основно обяснение за своето състояние и поведение хомосексуалистите изтъкват, че то им е по рождение, че са се родили такива. Натрупаните изследвания обаче доказват, че то не е по рождение, а е придобито чрез опитност (заучено поведение)." Не знам къде си проверявал, но действителността е друга. А това 4е може би си бил една утрепка преди да се извратиш и не си могъл да забиеш едно моми4е или не са ти обръщали внимание, та си решил да пробваш как е отзад най-вероятно не се дължи на мъжките феромони, а по скоро на нуждата ти от близост до някой, която не си могъл да полу4иш от някоя жена, по твоя собствена вина. "Друга причина е объркване на ролите. Обикновенно това са момчета или момичета, които идват от разстроени семейства, със нездравословни взаимоотношения между двамата родители. Така те на са имали пример, модел на подражание. Мъжът не е учил момчето как да бъде мъж, и жената не е учила момичето как да бъде жена."
Ако проблема ти е бил в семейството тук ве4е може да се каже, 4е "аргумента "това е избор..." отпада." Не защото пак не е избор,а защото просто психиката ти може да е увредена и неволно да си станал жертва на някой ве4е затвърден хомосексуалист. Ако е така съжалявам много, но ще ти кажа една добра новина - все още има надежда. Млад си и въпреки, че консултирането на хора с такава ориентация е много трудно, съм сигурен 4е има психолози и психиятри които биха могли да ти помогнат. Така 4е вземи посети някой.
Да ти кажа, 4етирите състояния "- майка/не майка/гей/хетеро", изобщо не вси4ките са редовни. Не майката, може да стане майка. Хетерото може да си направи дете от една майка. А гейа, освен да се изхвърли в един празен "канал" не създаден за тази цел, или да разнася разни болести, друго не може да направи. Да вземем най-явния пример , за това 4е да си гей изобщо не е нормално: Нека си представим 4е в един хубав ден вси4ки хора на нашата хубава планета решат 4е трябва да са гейове (ще празнуваш нали, но не задълго). Или пък като теб, приемат 4е са генети4но такива. Какво ще стане? Деца няма да има, хората ще из4езнат от лицето на земята и други твои себеподобни, но по интелигентни - шимпанзетата ще се 4увстват най- великата "раса" на Земята. Това е най-явния пример (е без последното де това си го измислих), че хомосексуалността е ненормална и би ли ми обяснил как така на човека ще му бъде заложено да из4езне от лицето на земята по такъв нелеп начин. И това го знае не всеки малко интелигентен и редовен, а просто всеки човек. Достатъчно е просто дори ти да го разбереш.
Абе не знам дали си спал или си заглеждал мом4енца през 4асовете по история, но кажи ми една религия, която подкрепя хомосексуалността. "Планът на Бога е бракът и сексуалните взаимоотношения да бъдат между един мъж и една жена. Ако Той беше предвидил нещо друго щеше да ни каже. Хомосексуалността е противна на Божия първоначален замисъл, затова тя се счита за противоестествена."
И пак ще повторя, не оправдавай сексуалността си със сексуалната култура, защото ако ти имаше поне малко такава би знаел, 4е мъж да прави секс с мъж е противно на това. Като си про4ел няколко статии за секс между мъже и там се е споменал израза сексуална култура стига си ми се хвалил, ако слу4айно имаш докторат по темата дай линк. Но... не ми се вярва. И в заклю4ение ще кажа, 4е нарицателните за теб са доста пове4е от вашия жаргонен израз, но просто реших да се изказвам цивилизовано, за разлика от теб, но и това не ме у4удва то като вси4ко ти е наОбратно какво да се праи. И още нещо - все още има надежда, посети психиятър!
П.П.: Много добре знам къде се намира бутона с буквата "Ч", но не си мисли 4е специално за теб няма да я замествам с "4".
цитирай
25. анонимен - Виц маратона ти продължава, а?
05.07.2009 17:40
Ау...
Можем да цитираме от речник, писан преди години, когато предполагам болшинството научен клир все още заклеймяваше хомосексуалността като заболяване?

Много ме впечатли!

"Като цесекист (мъж или жена) се определя лице, което има влечение или активна сексуална дейност (или друга... според вкусовите предпочитания) с човек, трениращ в ЦСКА."

Под нормални визирам всички, но не и такива изпаданали педалкини като тебе...
Като ти се лапа пишка... мога да ти кажа къде се събират себеподобните ти да си правят свирка парти...

Като хомосексуалист'4е ще ти кажа, че бидейки гей, а ти бидейки педераскиня не можеш да ми обясняваш каквото и да е, защото в морлано отношение сме като индианец-пишеща машина...

И за да е по-лесно ще го кажа така:
"Ти към логика е както Азис към гей!"
сиреч... плямпаниците ти са толкова логични, колкото Азис е хомосексуален, демек НИКАК!

И още една мъдрост да ти кажа, да я запомниш - само от начина ти на писане и изразяване си представям що за пеперудка си, така че не ми обяснявай колко си хетеро, щото не ти се връзвам...

Натрупани изследвания?
От 1800 и коя?
Последните натрупани изследвания показват друго, защото са обективни и да ги подминаваш с безразличие е като да кажеш, че Магелан е бълнувал, когато е казал, че Земята е кръгла и да посочиш "научните изследвания", доказващи плоскостта й!

Като нямаш понятие от биология, както отбелязах, завърти се на петички, изтичкай до библиотеката, вземи си книжки и ако не става с четене, бий се по главата с тях, барем нещо проникне...

Утрепка?
Мале-е-е-е-е-е-е...
Това, че аз мога да те преценя що за парцал си, не те прави толкова компетентен, колко аз, мила педераскиньо, щото не те бива с психологията! Не струваш...

Мене момичетата цял живот са ме сваляли... просто не се вълнувам от тях, а това, че ти докато се правиш на хетеро в леглото на горката си жена/гадже, си представяш Брат Пит по прашки.... си е твой проблем...

Ох... модел на подражание...
Горките деца на инвалиди! Няма кой да ги научи да ходят!
Няма кой да ги научи как се движи човек извън количката!
Горките деца на самотни майки - всички момчета от такива "Семейства" носят на бала си пенюар и ролки!!!

Пак ти казах - ЛОГИКА ти липсва!!!

Докато те чета мозъка ми реагира само с интерпретация на : "Дъра-бъра-дъра-бъра", защото "дъра-бъра" пак е по-логично от доводите ти, мила!

Виж, педераскиньо, не оправдавам МОЯТА сексуална ориентация със сексуалната си култура, а оправдавам (отчасти) твоята НЕГРАМОТНОСТ с ЛИПСАТА ти на ТАКАВА КУЛТУРА!

Щото ако имаше СК щеше да знаеш, че хомосексуалните контакти не само че не са противни на фауната, но и често срещано явление (провери сайта на Берлинския зоопарк да видиш при кого настаняват бебета пингвини. Като прочетеш гей двойки за пингивнското общество, гледай да не се задавиш от изненада. Ма то така е, като нямаш сексуална култура, като те плесне действителността по лицето и умираш от малко сок в трахеята!)

В заключение ще кажа само, че:

1) Зодия Лъв съм, следователно ми е през пуловера за чужсдото мнение, ако е грешно;
2) Назовавам нещата с истинските им имена. Ако си педераскиня, не мога да те нарека "другарю", щото с такива не контактувам, СРАМ МЕ Е ДА МЕ ВИЖДАТ С ТАКИВА!
3) Достатъчно накахан и образован, начетен и либерален съм, за да си позволя мнение по въпроса, докато ти грам идея нямаш, данните ти са от средата на миналия век и звучиш като недоклатена проститутка от пл. Македония! Респективно, с подобен натрюфен, префърцунен и скалндално педалско-мазен тон... единственото обръщение, което си заслужаваш е от "гейския" жаргон, щото за друго не ставаш. Ако беше хетеро или поне гей, щях да те нарека с общоприети - награмотник, тъпанар, кретен и т.н., но като си педераскиня... как да те нарека друго яче?

Лек ден...
цитирай
26. анонимен - Май няма надежда за теб
05.07.2009 18:55
Виж сега! Плановете ти да ме накараш да обърна резбата и да те рапна накрая няма да се полу4ат колкото и да ме убеждаваш в противното, затова и не ме интересува къде се събирате да си правите разни услуги без ръце. А педал да ме наре4е педал. Хмм... Това ми зву4и като: "Крадеца вика: Дръжде крадеца." А относно логиката, явно съм се объркал. Ти не можеш да проследиш логиката на това 4е мъж и мъж не могат да имат деца. А за коментарите ти, защо направо не правиш copy, paste на първия си, то между тях няма особена разлика, освен заглавията. "Докато те чета мозъка ми реагира само с интерпретация на : "Дъра-бъра-дъра-бъра"". Искаш да кажеш, 4е мозъка ти се опитва да реагира по някакъв на4ин на про4етеното но явно текстовете които съм написал са прекалено сложни и комплексни за теб, та и затова от4иташ само: дъра-бъра-дъра-бъра. Коментарите ти са нищо по особено от произволно щтракане по клавиатурата и ръсене на някакви неуместни обиди. И тонът ми не е мазен а по скоро спокоен, защото за разлика от теб, вместо да измислям разни олигофрении с които да те нари4ам и да рева агресивно, ти казвам как стоят нещата. А виж сега, ти ако искаш и ти харесва да те нари4ат: курво, педал, педерест, изверг, траверс и т.н. и смяташ това за мъжкарство, това си е твой проблем! Казах ти да посетиш психиятър, ама ве4е фазата ти май прекалено се е задълбо4ила и няма надежда. А и съм сигурен 4е над 90% от хората в България са против хомо-връзките, зна4и на вси4ки им се лапат пишки нали? :D:D:D . А ти си най-великия гей на Земята или по то4но хомофоб (rofl) и за разлика от нормалните хора не лапаш пишки и не вършиш други гнусотии. Е да ти кажа ти ме убеди 4е си тотално извратен. Абе тебе трябва да те опандизят направо. Сега като се замисля, досега не мислех така но ти наистина може да имаш вредно влияние в обществото. Е поне нещо нау4их от теб. И... няма нужда да щтракаш пове4е, казах ти го за твое улеснение - copy, paste. А и докато не ми дадеш някакъв разумен довод или отговор, няма да се занимавам пове4е с теб.
цитирай
27. анонимен - Свихме си сърмите, а?
06.07.2009 13:20
Планове?
Да, прав си - планирам го от три месеца и конспирацията да се направим от педераскиня - гей стигна и до папата!

Таака, пак не ме слушаш - педераскинята си ти, аз съм гей... Педалите са нещо съвсем различно. С риск да се повторя - пак ти липсва сексуална култура, щото тия неща се обясняват. какво е гей, какво е wannabe (педал) и какво сте ти и подобния ти хомофобен контингент...

А относно логиката... малко да потренираш с учебника по математика от 1ви клас няма да е зле, защото не можеш една обида да вържеш логически, какво остава за аргументация хахаха

Да, сложно ми е да проумея нечии мозъчни спазми и конвулсии, защото като всяко интелигентно човешко същество, търся смисъл зад нещата оставени под формата на думи, докато при тебе логиката ти върви като: "Всяка сутрин си пека маратонките в хладилника, за да ми тръгне студената вода в хола.". Респективно... мозъка ми се предава да те следи, защото очевидно нямаш да кажеш нищо, което може да го впечатли. Затова и както виждаш спора се измести от хомосексуалните до личните ни качества, защото ти си комплексиран, а на мене ми е през мандрата...

Казваш ми как стоят нещата?
Хахахахаха
Пробвай да станеш комик... много те бива да разсмиваш хората. Казваш ми как стоят нещата в твоята малка, комплексирана Вселена. Когато узрееш за себе си и проумееш кой/коя си (казвам и коя, щото кой знае), тогава ще можеш да ми казваш как стоят нещата. Аз мога да ти казвам как стоят нещата, защото знам какво съм, какво представлявам от вътре и от вън и нито за миг не се срамувам, че съм такъв.

Ох, не се занимавай с мен... Всички така правите... кажа ви истината в очите и подвиете опашка с извинението, че нямам разумни доводи. разумен довод не е довод, който на вас ви се струва правилен, а този, който действително се оповава на логика, разум и наука. Твоите доводи се оповават само на твоята шизоидност, така че...

Прав ти път, крива ти пътечка. Като се научиш да осъзнаваш себе си ми се обади хахахха
цитирай
28. анонимен - Бях забравил...
13.07.2009 22:37
Бях забравил защо си bookmark-нах този блог преди време. Е сега се сетих, когато искаш, или просто когато ти идва отвътре, не знам .. но уцелваш точно.

Мерси :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: felixkotkov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2428086
Постинги: 346
Коментари: 2128
Гласове: 5262