Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
08.02.2009 19:32 - He said, she said
Автор: felixkotkov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2348 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 16.02.2009 12:06


Боби каза, че да направиш блог и да не пишеш толкоз дълго в него било като да си вземеш домашно животно и да го изоставиш.

Прав е - моето животно като цяло е доста недохранено милото, но какво да се прави - кофти стопанка и туй то.

Малко депресивни настроения са ме налегнали (признай си, че и теб - кризата е налегнала и четирите слона!) но това не ми попречи снощи да се забавлявам на една маса с няколко нахрантутени (дума на седмицата) и пияни журналисти, които до един обожавам.

Много неща исках да кажа, но най-главното е, че търся изход от вечната истина, че хората в голямото си мнозинство са големи тъпаци (и изобщо не се самоизключвам).
Та самозаблудата за обратното може да дойде от някой мил и мега-положителен човек, който да ми разкаже защо не е точно така, или може да дойде от единстеното място, което генерира качествени, маркови лъжеистини - от мен самата.
Второто е за предпочитане, но ще видим дали ще подейства.

Междувременно дори за хора, които не ме познават е ясно, че трябва нещо да ме пораздруса и да ме завърти на 180 градуса, че хем не ми е удобна постелята, хем не ми се мърда от нея.

Лошото е, че сега не е особено добър момент да я сменям, та ще натрупам още малко дюшеци върху зърното, пък да видим коя принцеса и коя селянка.

Сега започвам с усърдие да се настройвам, че ми се ходи на работа, макар да знам, че не е така, даже хич. Но какво да се прави - Work is the curse of drinking classes



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. felicity - бръм!
10.02.2009 06:03
http://www.youtube.com/watch?v=KIiUqfxFttM
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: felixkotkov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2439064
Постинги: 346
Коментари: 2128
Гласове: 5262