Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
07.01.2009 22:10 - Автопилот между секундите
Автор: felixkotkov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3539 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 08.01.2009 17:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Един почти цял ден, в който съм сама и мълча - бях на кино, след това 2 часа походих по топящите се улици, минах през една изложба и след това - снимки - пресконференция - представление.

Липсват ми минутите, в които усещаш как времето тече с всяка изминала мисъл.

Поседях в парка и взирането в снежните дървета ми се стори прекалено кратко за един странен работен ден.

Потънала съм до уши в мечти, от онези, натрапчивите, които те преследват цял живот, в сънищата дори и някак ти се иска да вярваш, че са пророчески...

Понякога си мисля, че целият свят и всичко, на което държа е една илюзия. Всъщност, то разбира се е само в главата ми и светът е декор. Но напоследък съмнението ме е обладало толкова силно, че безпощадната ирония, на която подлагам всичките си мелодрами източва и последните капки романтизъм от мен.

Мислех си за началото на този блог, когато толкова много неща се бяха объркали и на толкова много им предстоеше тепърва да се объркват.

Ако ножовете в гърба ми бяха истински, щях да съм мъртва отдавна, но това най-вероятно важи за всеки човек.

Блогът - вече като нещо отделно от мен - е станал точно това, което винаги съм презирала - дневник на спорадични изплюти мисли и преживявания.

Но, както казах, не мога да го контролирам - той се пише сам, моят живот е на автопилот.

Хора, които съм срещала само веднъж-два пъти, а се въртят в сънищата ми с кални обувки и ясни образи като у дома си.

Днес цял ден слушам Рейдиохед и Дебюси. Помня как скоро слушах по радиото един от концертите на Дебюси, който е непознат за мен - беше едновременно толкова модерен, но в същото време - адски мелодичен и с класически, меки и мелахолични хармонии, че ми стана супер объркано дали е нещо съвременно, или класическо.
Напоследък доста съм се запалила по него....


Тагове:   между,   автопилот,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - поздрави!
07.01.2009 23:27
прекрасна си
цитирай
2. felixkotkov - .
07.01.2009 23:30
:)
цитирай
3. prostorumi - Prekrasno
08.01.2009 20:06
i blizko mi zvu4i vsi4ko...samo ne viarvam, 4e tova e jivot na avtopilot...nikoi, koito tvori i se samoironizira ne bi mogul da go jivee. Dopada mi stila i posokata na mislite ti!
цитирай
4. finbel - винаги търсим заместители на нещо. ...
10.01.2009 14:38
винаги търсим заместители на нещо. след време заместителите просто се нуждаят от други заместители.
цитирай
5. анонимен - 54 SEU
29.12.2009 23:42
Moeto dete, mnogo si zadrystena...
Ot kolko wreme ne si wijdala Uj?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: felixkotkov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2441158
Постинги: 346
Коментари: 2128
Гласове: 5262