Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
25.12.2008 23:08 - Хо хо хо
Автор: felixkotkov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2988 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 25.12.2008 23:11


Всеки път, когато поглеждам моята си страница, не ми се иска да пиша в нея.

А понякога, най-често в присъница планувам дълги текстове на философски теми.

Сега е Коледа, а аз мечтая за по-хубав адрес, по-нормален дизайн или нещо от този сорт, което да ме накара да съм сериозна.

Но истината е, че съм доста празна, да не кажем куха откъм идеи и с един невъзможно запълнен график.

Лежа си, наоколо е тихо, а аз напук на Коледа ще си пусна Машинистът.

Тази година съм изключително апатична около празниците. НИкога не ме е дразнила истерията, нито кичизните украси.

Но тази година все едно няма желания, няма вълнения, безизразно ми е като картината на заспалия квартал през прозореца.

Сигурно ще се събудят през следващите дни, когато пак се видя с родителите ми или отида да видя баба ми и дядо ми, които ужасно обичам.

Досега когато не съм на върха на щастието си, винаги съм била цинична.
Сега съм безразлична.

Искам да зарадвам няколко човека, но наистина не знам как вече... Ще опитам така или иначе.

Не си взех отпуска за двата дни между празниците - ей толкоз не ми пука.
Искам само да се махна на 31-ви - от себе си, София и всичко.

От тази относително добра година, в която нищо не ми беше спестено от никого.
Хороскопът ми, ако вярвате на тия неща, сочи, че другата ще е по-добра, по-любовна, по-домошарска и мнооого по-доходоносна.
Издигане в кариерата се очертава скоро - и звездите и шефовете ми го говорят.
Дано.

Пускам депресарския шизо-филм, който според Благо е и по Достоевски, а според Момчил прилича нa Fight Club и Memento.

PS Златомир Златанов има нова книга. Този път не е толкова неразбираема и след като свърша новата на Мураками утре, мисля уикенда да се отдам на "Ален Бадиу, или упорството на нелогичните светове" - продължение на "Лаканиански мрежи" и "Отвъд травма и революзиция".



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - :)
29.12.2008 15:43
нееее, не ставай по-сериозна
felixkotkov.[com/net/org] харесва ли ти или имаш нещо друго предвид?
цитирай
2. felixkotkov - харесва ми
29.12.2008 17:42
но може би с точка между двете имена. А защо да не става по-сериозна, то се е видяло, че по-несериозна няма накъде хаххаах
цитирай
3. анонимен - :)
29.12.2008 23:12
рано или късно ще станеш сериозна.
felix.kotkov.net или
felix.kotkov.org или
felix.kotkov.info или
felix.kotkov.eu ? има вариант и с тире като в felix-kotkov.net ..
цитирай
4. felixkotkov - мислех
07.01.2009 23:32
за нещо далеч по-гъзарско. като .bg:)
цитирай
5. анонимен - :)
10.01.2009 14:17
чудесна си!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: felixkotkov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2433107
Постинги: 346
Коментари: 2128
Гласове: 5262