Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
25.09.2008 22:38 - Един идиот по-малко.
Автор: felixkotkov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6711 Коментари: 19 Гласове:
0

Последна промяна: 25.09.2008 22:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Хората са откровени идиоти и това за никого не е тайна.
Глупави овце, мързеливи конформисти, смотани вирнати носове, които колкото по-добре разбираш, толкова по-лесно намразваш.
Или обикваш, но заради простотата им.
С присъщата си мелодрама покрай започналия активен сезон на работа, се убеждавам ден след ден, че българските медии са зарити с некомпетентни и крайно мързеливи хора.
Срещам се с тях често, често съм и част от тях - сама некомпетентна и потънала в досада.
Печално често тези дни всичкото отегчение на света избива под формата на вътрешни монолози тип Жана Д"арк, е които смело и ораторски съвършено защитавам правата си.
Когато се изправя пред едни очи, които днес са срещнали още десетки като мен и на които не им дреме изобщо обаче, млъквам и се покривам.
Мислите че в политическата журналистика имат работа с кретени?
Елате в моя свят - трипът ще е незабравим.
За да си вършиш работата трябва да се напънеш, да се бориш, все едно разследваш делото на века, да се потиш и да чакаш в дъжда, все едно някакво скапано събитие от края на галактиката е първата поява на президента на САЩ в СССР през Студената война.
Започнах да пиша в медиите с огромен кеф на 13 (преди 10 години).
Преди 4 влязох в така "престижната" специалност Журналистика в СУ.
В последните 3 години, освен у дома (Dnes.bg) съм писала в Култура, Литературен вестник, Сп.1, 24 часа, Труд, работила съм в БНТ и БНР, Програмата,  Интро и къде ли още не. 
Тази година станах член на Обществото на независимите театрални критици в БЪлгария, а от там - и на Международната организация на театралните критици към UNESCO.
Преди 2 месеца една колежка ме попита как все още съм тук.
Е, след последните седмици официално обявявам, че до една година се изнасям.


Тагове:   малко,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - що, страх ли те е? Те театрални кр...
25.09.2008 22:53
що, страх ли те е? Те театрални критици не нападат.
Между другото и професор Вучков беше театрален критик едно време.:)
цитирай
2. felixkotkov - хахахахах
25.09.2008 22:56
и това е вярно.
Ами не, не ме е страх, макар в една от гореизброените редкации, заради негативна критика за филм на определена разпространителска къща, едни мутри бяха изпотрошили всичко и трябваше да се спре брой и да се препечати:))
но иначе единствената заплаха, която ме грози е стрес и гняв - все лоши за аурата неща хъх
цитирай
3. buratino - Горният коментар е мой! Мързеше ме ...
25.09.2008 23:04
Горният коментар е мой! Мързеше ме да се регна!
Стрес и гняв наистина са кофти! Но, да ти кажа най- лесното е да се изнижеш
цитирай
4. solstafir - където свършва логиката - започва ...
26.09.2008 00:42
където свършва логиката - започва България :)

Ред: Това го каза един човек, когото интервюирах. ;) Журналистиката за мен е една повредена машина за "истина"...
цитирай
5. анонимен - случайно преминаващ
26.09.2008 12:14
Подобни техстове из тези места наистина ме дразнят.
Какво дяло да го вземе целят авторите с тях?
На първо място (но не по важност) да ни информират, че България е скапано място за живот. Благодаря, но това го знаем всички обитатели на таз земя прехвалена, т.е. целото природонаселение.
Второ. Те се чувстват недооценени, неразбрани, подтиснати, изтощени, изумени, изнурени, разбира се излъгани, но също така предадени, съсъипани, огорчени и ... (в крайна сметка) обидени.
Добре, напълно разбирам искрените Ви чувства драги недооценени, неразбрани, подтиснати, изтощени, изумени, изнурени, излъгани, предадени, съсипани, огорчени и обидени младежи (щото авторите, струва ми се, винаги са млади хора). И младежки също, да не обидя нетолкова нежната половина от нежната половина на човечеството. Разбираме чувствата Ви и дори в поголямата им част (пропускам изборяването) ги споделяме. Но драги млади хора, необходимо ли е да изливате тези чувства публично из интернет - от блог та на глог? Имате ли вътрешна необходимост да го правите, чувствате ли необходимост у читателите си да изчетат (на читателите това им е заниманието) тези Ви душевни изблици?
Трето. Без да твърдя, че всички сте еднакви (тук се сещам за това, но важи както за предхоните параграфи, така и за последващите, ако такива има изобщо), без да оспорвам искреността в думите Ви, но, струва ми се, Вашата мотивация е за тези тобиемигрантизми (не се сетих за по-удачна дума), не е ли желанието Ви за самоизява, събуждане на съчуствие и състрадание у читателите Ви? И тази цел не е ли малко твърде користна? И користността й не я ли обрича на неуспех?
Четвърто. Сигурно пишете от отчаяние. Пишете защото не искате да напускате България, пишете за да се намери, някой да Ви спре. Няма да се намери. Не и тук. Ако има такъв човек, то той не чете блогове. А и да ги чете, няма да Ви спре защото чете блога. Ще ви спре защото Ви познава добре, Вие го познавате добре, имате си доврие и общувате извън интернет. Другото е суета.
А може да не искате да Ви спрат, искате хората да знаят, че си отивате, че заглавниците (героите от заглавието) намаляват? Но ние не се интересуваме, на нас не ни пука, не ни грее, не ни дреме, не ни боли и ни е все тая. Защо Ви е да ни пишете тогава, за да получите безразличието ни ли? Не си заслужава, ние не заслужаваме, пък и Вие не го заслужавате.
Шесто. Няма.
С искрени пожелания за успех в бъдещите начинания от професионално и травелсионално естество, пък и от другите естества,

користно Ваш,

Отегчен, уморен, посредствен нечитател на 24 часа, Днес, БНТ, БНР, Програмта, Труд, Сп.1, Интро, Литературен в. и съвсем умерен читател на Култура.

P.S.
Суетата е тъжен порок.
цитирай
6. chilly - да, така е желанието за изява ...
26.09.2008 13:10
да, така е
ние хленчещите младежи сме движени единствено от желанието за изява
комплексите, от едипов до който ти хрумне
ние сме недоклатенето, но за сметка на това дообгазено и инфантилно поколение 86
като не те кефи
произведи си отроче от дженерейшън Z
и вместо да пишеш духовити коментари му избърши седалището
цитирай
7. felixkotkov - do nomer 6
26.09.2008 13:28
явно наистина сте случайно минаващ, иначе щяхте:
1) да прочетете какво пише най-отгоре на блога (тоест - е негов принцип) - ако нещо не ви кефи чао чао.
2) да знаете, че в мой текст досега никога не се е появявал дори помен от идея че нещо у нас не е ок - просто на 10-тия сблъсък със стената гневът не можеше да бъде овладян
3) в собствения си блог не търся съчувствие, а изливам мисли и емоции. В случая - не самосъжаление, а гняв. не искам никой да ме спира, нито да ме убеждава, че не съм права, най-малкото ,защото читателите нямат идея за какво съм се ядосала.

Те са воайори в моя свят, с които пончкога си общуваме. Аз не съм проповедник. Блогът е реалити. Точно защото е такова нямате право нито да ме цензурирате, нито да изисквате положителни послания, когато съм гневна.
Читателите ми не са тук защото имат потребност от точно определени неща. А защото е непредвидимо. Доколкото една отчайващо обикновена журналистка може да бъде.
цитирай
8. анонимен - неслучайно застаряващ
26.09.2008 15:27
Защо толкова негативизъм? Много хубаво поколение сте, вярно, не колкото Z, но все пак хубаво. Млади сте, това е достатъчно за хубостта. Напълно достатъчно.
Съжалявам, че драсканиците ми са породили негативни емоции (или поне така изглежда). Извинявам се.
Позволих си да изкажа собствени мисли и чувства, при това сънзавайки липсата на необходимост от това. Това е лична територия, която може би съм нарушил, но пък във властта на собственика е заличаването на нарушението ми. В крайна сметка става дума за лично становище, макар и банално.
цитирай
9. felixkotkov - Гневът
26.09.2008 15:31
поражда негативни емоции...
Нещо като верижна реакция:)
цитирай
10. анонимен - жалко...
27.09.2008 22:54
Жалко че мислиш да заминаваш и няма да пишеш в блога (предполагам). Истинско удоволствие е да чета блога ти, за съжаление списваш по-рядко напоследък.

Много успехи ти желая независимо дали във или извън България!

Недялко
цитирай
11. анонимен - Веско
29.09.2008 12:52
НЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ
цитирай
12. ianchefff - страхотна си!
29.09.2008 18:02
Не си отивай, моля те.
Блок.бг, а и днеска.бг ще се превърнат в едно тъжно място без теб!
цитирай
13. felixkotkov - :))
30.09.2008 18:45
Малко ме учудват последните коментари, благодаря ви.
Блог ще си има, надявам се и Dnes.bg да не умре от скука без мен. Само физически не искам да присъствам за малко - време е да се почуваствам малка и незначителна на място, където има основания за това хахахахахахаха
Пък и ученето и престоя в чужбина най-вероятно ще ми дадат повече хубави неща от висенето тук и разправиите, които най-вероятно и без това цял живот ще са ми осигурени.
Ся ще видим как са магистратурите наоколо...
цитирай
14. анонимен - хъх
30.09.2008 21:16
All you pen devils...
:D
цитирай
15. bemberski - А Еразъм?
02.10.2008 06:59
А Еразъм?
цитирай
16. анонимен - lol
07.10.2008 15:41
Представителите на излишните професии (критик, журналист, политолог, социолог, и т.н.) са странно нещо :)

"Обществото на независимите театрални критици в БЪлгария"?? Що за измишльотина?! И като си помислиш че за подобни извращения разни хора хабят време, пари и енергия...

"... официално обявявам, че до една година се изнасям..."

Щото там си нямат достатъчно журналя ли? Или "независими театрални критици"?

LOL
цитирай
17. анонимен - hmm
08.10.2008 00:06
Няма да ни липсваш - такива като тебе в БГ бол...
Аз лично отдавна вече нямам нерви да чета каквото и да било с етикет “бг журналистика„.
цитирай
18. nav - хах
11.10.2008 09:28
Аз тук ще се изтупам от лайната и ще ти подвикна. Ела ми на гости във Вегасът, да се въртим на рулетки и да звъним с ротативки, да светим с прожектора на Луксор (туй тукашната пирамида) и да се разпадаме в трансрационален смях, защото знаем, че светът е паузата между два оргазма, от онези в очите, дето си ги можем.
цитирай
19. felixkotkov - ида.
14.10.2008 18:37
:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: felixkotkov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2432560
Постинги: 346
Коментари: 2128
Гласове: 5262