Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
28.04.2008 18:42 - Приятели?
Автор: felixkotkov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6883 Коментари: 17 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Спрях да пиша в блога си, защото спрях да влизам в нета в извънработно време. Решението се оказа положително във всеки друг аспект от живота ми, може би и за п исането- хаха.

Тези дни изгледах двата сериала, които бях почнала преди няколко месеца. Не е много здравословно да гледам сериали, както се оказва, щото ги предпочитам пред живота (най-малкото ставаш толкова мързелив, че в един момент хората зад кадър наистина се смеят ВМЕСТО  теб).

Обаче пък се видях със сестра ми за повече от половин час и си купих обувки, после със Стефан и  реших да си купя Барт.

Започва периодът от миналата година - когато бях супер, супер щастлива - Влагоевград, Варна, Балчик, тук-там зад граница... Страх ме е, че механично ще се повтори, но ще съм завладяна от носталгия, защото няма да е толкова хубаво.
Но само мисълта, за усещането ме успокоява по американски: "It will be fine!".
OK.

Вчера спориме за приятелството. Или по-точно за това как наричам "близки приятели" хора, с които не се виждам с месеци.
Ами ей така.
Първо, за уточнение, не вярвам в приятелството между жени (защото самата аз съм неспособна на такова с повечето представителки на пола ми), не вярвам особено в приятелството изобщо (поради ред емпирични доказателства за това, че то се изпарява особено симптоматично при определени ситуации), трето - обичам през повечето време да съм сама.
Спора беше за това, че, според мен близките ми хора не са тези, с които се виждам всеки ден. Защото аз с никого не се виждам всеки ден (освен с колегите ми).

Това прави ли ме единак, или аутсайдер? И така да е, ето какво: Има хора, които обожавам, които са част от живота ми, с които са били свидетели, или участници на толкова важни събития, че са неотделима част от личната ми история. С тях се виждам толкова рядко, че човек би си помислил, че сме далечни роднини.
От друга страна, когато се видим си говорим с часове и това е далеч по-хубаво от тъпото бъбрене на хората от квартала (не че имам квартал, нито хора от там).

Близостта не се измерва във време. Нито се отчита с някаква карта, или присъствия. Моите неизвинени към приятелите ми са много. Но и обичта ми към тях ме кара да мисля, че мога да си ги наричам както искам.

И ако прякото ми настояще ги изключва... това значи ли ,че са минало незабравимо и нямаме бъдеще?
Не мисля.

Така че - моля, извинете ми неизвинените и ми звънете по нощите - ще се отзова... струва ми се.
Въпреки че напоследък съм социопат.....
И въпреки че сега си пускам "Окото", на което мога буквално да ритна топа от страх.. хъх



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. spasunger - !!!
28.04.2008 19:17
Не можеш да си представиш само, колко много хора се чувстват точно като теб! Поздравления и... благодаря, че ми доказа, че не съм единствен в това отношение...
цитирай
2. ildegard - обстоятелствата доста често са....
28.04.2008 19:58
причина да нямаш възможност да се виждаш с любими
хора, но аз съм на твоето мнение, те винаги си остават любими и близки, особенно ако ви свързват спомени и емоции....
поздрави
цитирай
3. radost4e - :)
28.04.2008 20:48
ОКОТО си е доста страшничко, но страхотен филм, заслужава си страха :)
Колкото до приятелството между жени - и аз съм неспособна на такова с повечето представителки на пола ми, но има и изключения, с които за съжаление ни делят повече от 100 км. :(
цитирай
4. анонимен - Да, аз съм в такава ситуация от из...
29.04.2008 00:34
Да, аз съм в такава ситуация от известно време...и се опитвам да си набия в главата, че ако не се виждам с хората често, не значи, че те не са ми приятели, не ме обичат и т.н. Опитите засега са безуспешни...:(
цитирай
5. bliss - :)
29.04.2008 03:15
priqtelite sa horata,koito te karat da se 4uvstva6 istinska,kolkoto i dale4e da sa ot teb.I nqma na4in razstoqnieto ili puk vremeto da sa pre4ka da se use6tate specialni edin za drug:)
цитирай
6. finbel - Котаракът Феликс
29.04.2008 10:07
Това, че си си кръстила блога така ме зарадва. Той е семеен любимец:))
цитирай
7. luben - Толкова често го
29.04.2008 10:28
изпитвам това усещане. По-точно усещания, но като го изчетох на куп стана някак си едно - за приятелите, за супер хората, дето са част от живота ми и като погледна назад са като някакви маркери в различен цвят, за неизмерването на близостта, за това да си сам...защото твоят си свят е най-истински твой *неразбираем и далечен за обкръжаващите те в близко физическо разстояние*...

И да - ще звънкам понякога през нощите - като ми се иска да кажа нещо. Като не искам - няма да поглеждам телефона :)

Готино е да пишеш. Даже в блога си :)
цитирай
8. анонимен - И мен ме е срам...
29.04.2008 14:06
но пък времето не позволява да се пие бира на открито :(

д.
цитирай
9. dansker - "ритна топа от страх"
29.04.2008 21:54
мдааа така както сговорна дружина слепи ги ражда и бързата работа планина повдига и койте не работи патки пасе и ... :)))))))))

как да иска човек да е сам като нема по-вдъхновяващо преживяване от тва да се изсипе една суриа народ под предтекст, че навънка нещо валяло и около 20тина човека случайно едновременно минавали наблизо и даже бира си носили по 5 парчета на човек за из път..
цитирай
10. chillout - Винаги съм се чудела на хора като ...
30.04.2008 00:13
Винаги съм се чудела на хора като теб. Не ви разбирам. Ако не си видя/чуя приятелите си поне веднъж в седмицата значи не са ми чак толкова близки. Времето и разстоянието отчуждава хората, каквото и да говорите
цитирай
11. npocmak - стрелкиня такава! ;-Р
30.04.2008 10:13
колкото сте ми слабост, толкова бързо можете да ме ядосате =]]]
gone mad in 60 seconds ;-D

сега остава да оставиш номер за среднощно отзоваване
цитирай
12. zaro - бивши
01.05.2008 18:31
"няма нищо по- бившво от бивши приятели
и нищо по- нищо"
Това беше май от Г.Господинов. Странно. Вчера си говорехме за това. Дали е заради пролетта? Не съм си влизал в блога от година. И това е бившо. Хуваба тема, Феликс... И винаги тъжничка. Ти как я караш?
цитирай
13. анонимен - поздрави от Виена
05.05.2008 02:34
;)

Тони Р.
цитирай
14. анонимен - докато четях имах чувството че аз ...
09.06.2008 12:00
докато четях имах чувството че аз съм го писала..това е самата истина и аз мисля че не хората,с които си всеки ден са ти приятели..а приятелсвото между жени...такова нещо не съществува..самата аз съм жена и вече см се обедила
цитирай
15. lubara - Приятелят все пак не е господ, за да ...
09.06.2008 22:07
Приятелят все пак не е господ , за да се молиш на него и да те закриля , нали ?
цитирай
16. chillout - Ако сам не се закриляш и господ не ...
09.06.2008 22:33
Ако сам не се закриляш и господ не може да ти помоне...за приятелите да не говорим....
цитирай
17. lubara - Да, приятелството е вид близост, ...
09.06.2008 22:57
Да , приятелството е вид близост, породило се в определен момент от живота ни . А не хора , на които да се обесим на врата
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: felixkotkov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2433074
Постинги: 346
Коментари: 2128
Гласове: 5262