Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
23.03.2008 12:32 - Still alive
Автор: felixkotkov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2429 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 23.03.2008 12:38


За разлика от вчерашния ми селски ден, днес съм човек от така обсъжданата по списанията градска среда. 

Вчера се разправях с веригата на огромното ми куче, която го душеше в малката му колибка на вилата и го нахраних с 2 литра бульон (другото ми куче го блъсна кола преди седмица, но аз все още упорито го сънувам и очаквам да залае когато влизам в стария апартамент. Сигурно затова не съм ходила отдавна на гости при мама и татко.) 

После въртях мотиката и прекопах половин метър омекнала от дъжда пръст с лопатата. Установих, че наистина пуйките са гениални същества и изпадам в оргазъм близо до тях, както и когато гледам тичащи кокошки. 

Седях на един селски балкон и пишех мислена научна разработка за разликата в цвета на пушека от трите комина в близост. Черен, сив и бял. Такива бяха и цветовете на декоративните гълъби, които кацаха и отлитаха от покрива отсреща. Черният беше като гарга - истински красавец.

Щъркели по тези места още няма, тоест мартеницата засега остава на дясната ми ръка.

Тази сутрин обаче не станах рано да издоя кравата, а точно обратното - късно. Кафе, спаначена супа и новия брой на Его. 

Онзи ден завърших Мураками и вчера побързах да подаря на Жоро един екземпляр от него, защото мисля, че има шанс да му хареса. 

Днес ще почна Памук, който бях изоставила посредата. 

Имам разпилени и идеи за рубрики, текстове, сценарий, разкази, почивки. Но точно сега ме мързи да свърша каквото и да било. Затова мисля да си пусна филм и така да го карам в следващите няколко часа.

Довечера ще гледам "Арт" в Младежкия - заради всеки един човек от екипа, особено Пламен и Светльо.

Бай-доброто представление за този сезон засега - "Валентинов ден" на Явор Гърдев в Зад канала - просто гигантско. 

Най-странното - онзи ден в Благоевград - "Змейова сватба" - хъм...

Вчера мнението ми по този въпрос окончателно се затвърди след срещата с преките отговорници за материала - сценаристите на Господарите. 

С две думи - still alive - тези дни. Макар че не се чувствам точно така... 

PS: Приеха ме в Обществото на независимите театрални критици в България. И който ме хване тези дни - черпя.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. soho - Обичам миризмата не село, споко...
23.03.2008 13:14
Обичам миризмата не село, спокойствието и свежия въздух. А пуйки обожавам - само да им свирнеш и почват да крякат, което ми напомня за моя приятелка, която бягаше в ужас от тях :)))))
цитирай
2. luben - Честито за обществото...
25.03.2008 19:14
Няма да "хващам" за черпенето - просто реших да попитам дали има Общество на зависимите театрални критици ;) Много ми хареса израза... Ама наистина. Или да взема да питам една позната - виден театрален критик...ала да не се обиди, ако е от зависимите ;))
цитирай
3. felixkotkov - хах
25.03.2008 19:17
не знам, аз съм доста независима. Другите са независими от държавни институции като БАН или разни катедри по театрознание:)
А всъщност има ли изобщо независим човек?
цитирай
4. nav - хах
27.03.2008 21:54
аз пък станах късно след чудовищен запой. Мислех да метна филия с мед, но след кокошките и пуйките се почувствах твърде пълен.
Трябваше да уча за контролното днес, но се чувствам толкова добре, че съм способен единствено да се усмихвам. Така съм се нахилил, че чак съдбата забеляза и току що получих мейл, че изпитът се отлага. Така че мисля да си изгледам Down by law на Джармуш за трети път ))
цитирай
5. felixkotkov - :) нахилил кат кайсия:))
29.03.2008 21:26
тия запои са исторически там:)) изобщо не ти и трябва да се готвиш за контролно, когато можеш да сготвиш нещо далеч по-лесно, но изискващо огромни познания и мърдост, като филия с мед.
А Джармуш е чудесна илюстрация на точно тази фолософия, Фильо - тоя праи филми все едно маже филия - небрежно, медно-кайсиено и черно-бяло до непукизъм:)))
Прегръдки
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: felixkotkov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2428160
Постинги: 346
Коментари: 2128
Гласове: 5262