Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
09.03.2008 18:40 - Филмирам се
Автор: felixkotkov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2510 Коментари: 2 Гласове:
0



Разговорът с Никита не мина особено добре, в момента по-скоро нямам желание дори да го сваля от диктофона. Говорихме си на руски, но това не помогна да се отвори и си теглихме отговорите с ченгел..

"12" обаче е страхотен. Нито дължината, нито темата, нито драматизмът и мелодрамата дразнят. ФИлмът за мен е ужасно добър и наистина препоръчвам да се гледа на кино. Сразяващо е.

Гледах и няколко от Фатих-Аким-филмите и много ми харесаха. На рождения ден на Цветето си говорих за чешко кино с един "объркан от образованието" пътуващ човек, Борис пък се върна няколко месеца назад и цяла вечер си упражняваше немския с новия си приятел от Хамбург.
 
Скарах се на македонски теми с Игор, а един "философ" се опита да свали приятелката ми с перифрази на "Аз знам, че нищо не знам", звучащи като: "Аз знам, че знам повече от теб, но ти си тъпа жена и все пак ме кефиш". Хахахахах комплексари какини, елате ми на мен да ви обясня кант боб яде ли и хусерл сере ли (ето това беше просташко и си взимам бележка - взим!)

Днес изгледах неприлично, срамно количество серии на любимия ми сериал и гилти плежърът ме е завладял до краен предел (границата минах, като пих кафе в леглото и изядох цяло парче ябълков кейк бръхххх).

Така или иначе, след малко пак пускам една серия - наркотикът си е наркотик.

Чета новия Харуки Мураками и ме въвлича доста успешно - мисля, че до няколко дни ще го свърша.

Тази седмица има чудовищно много неща за вършене.

Обаче аз гледам да съм спокойна и да не се стресирам много. Даже мисля да отделя две вечери за плуване и солариум. През уикенда пък съм си записала масаж. След това - фалит и завръщане към софийските реалности:))

Иначе тези дни слушам музиката към "Светът е голям и спасение дебне от всякъде", която Стефан ми даде и чакам концерта му. Гледах и няколко късометражки. Поръчах си секретарски очила. Не съм довършила Памук, но ще.

И така...



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. madchemist - Никита?!?
15.03.2008 18:18
Много фамилиарно :)
Яд ме е, че изпуснах филм феста обаче.
цитирай
2. felixkotkov - хм... фамилиярно
16.03.2008 13:03
какво ти фамилиярно - просто не исках да пиша цялото име. не е от неуважение. Иначе фестът има свежи и хубави неща:))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: felixkotkov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2437218
Постинги: 346
Коментари: 2128
Гласове: 5262