Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
04.01.2008 19:06 - Въртележка
Автор: felixkotkov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2563 Коментари: 3 Гласове:
0



Днес направих голяма тъпотия.  Не че за първи път, но днес - голяма.
Всичко започна с невинното ми желание да ида на лекар, защото от около 20.00 часа на 31 декември съм с 39 градуса температура, легнах си около 30 минути след настъпването на новата година, спах до 15 часа на 1 януари и от тогава главата ми е поничка.
Та едва днес с 300 зора се дигнах от леглото. Отлепих от себе си най-дебелия пуловер отсам екватора и тръгнах към поликлиниката - с колата си, която е с всесезонни гуми, но недоказано.
Първо я чистих около 2- минути от снега. После толкова рих сняг пред блока. И още толкова буксувах докато я изкарам на свястна улица (поздрави на майка ти, Бойко!)
Отивам аз към лекаря, стигам в поликлиниката и естествено се оказва, че там е -15 градуса и настивам още повече. До тук добре.
В кабинета се дере като лудо някакво бебе, колиха ли го, бесиха ли го - не разбрах, но на влизане бях настръхнала не само от студа.
Пита ме докторката - какво ти е. Ми преди 4 дни беше температура и гърло, после - главоболие и корем, а днес е хрема и суха кашлица.
ОУ, ясно - вика докторката и предписва многобройни хапченца. Дава направления, ходя аз и по кабинетите предписват ли предписват...
Ама айде, че стана като Трета възраст, няма да се оплаквам от болежките.
После отивам да си платя наема и да си взема здравната книжка от къщи и се заривам у улиците на квартала. Изобщо - цял ден шибан сняг.
Докато накрая - стана мацаницата. Врътнах се по Цариградско. Не питайте как. Ей така. Нали се сещате - в първия момент леко губиш контрол, в следващия правиш пируети пред треперещите коли отзад. И почти се наакваш. Ако изобщо се усетиш преди да те смаже някой автобус.
Е, мен не ме смаза. Нито се нааках. 2 завъртания.
Слава богу съм жива. И все още - тъпа.
много, много ми е уплашено и зле.
Винаги карам внимателно и затова най-много ме е яд. НО нищо... мина малкият дявол.
А тая сутрин ми се обади секретарката на университета и ми крещя около 15 минути.
Изобщо - пълна лудница.


Тагове:   въртележка,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Скачай на колата
04.01.2008 22:59
и обратно в снега :) Ако сега не се връткаш по улиците - няма кога. Гаааааз, ръчна и десен волан до тенекето. Ово е стандарт.
От това няма да поумнееш, но поне ще оздравееш.

д.
цитирай
2. self - Поздрави!
06.01.2008 19:31
Хвй Феликс, внимавай в тези снегове и ледове. И да оздравяваш!!! ;)
цитирай
3. alex4o - ау ау!
03.02.2008 22:42
ма, котенце, не знаех 4е си се въртела като пумпал у снеговете?и то с 360 градуса температура на трупа. милото ми то, изкукалата ми хиена.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: felixkotkov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2435892
Постинги: 346
Коментари: 2128
Гласове: 5262