Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
29.12.2007 23:30 - думи
Автор: felixkotkov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2324 Коментари: 5 Гласове:
0



Дали да обещая да бъда сериозна
и да пиша редовно през новата година?

Напоследък ставам празнично-социопатче.
Не искам да се виждам с никого.
Не ми се говори за себе си (хаха това със сигурност е уникален за мен момент)
искам си в къщи.

доста се депресирам за нещата около университета
тъна в заеми
имам много, много книги за четене, прекрасни книги
но четенето се отлага до края на февруари - до тогава - само Кастелана
дейба неговата мама
наистина не понасям този изпит, мисълта за него, страха, задължението да зубря, материята.
Тоест, големите ми проблеми
както каза Момчил, за всеки неговите проблеми са най-големи,
са ми: университетът, изпитът по Балкани, и този по медиямениджмънт.
И разбира се този по монтаж на машина, която не се употребява в никоя телевизия отсам БОсфора от 10 години
Няколко статии, които дължа на  различни театри.
 
Иначе голямото желание за 2008 е да се дипломирам.
Но май ще стана богата - падна ми се парата от питката.

Пиша сценарии за филма, дани се случи както е в главата ми...
Започнах да събувам образи, картини, които си записвам и разказвам
Една от тях е аз и той - малки като бобени зърна
Той - под сянката на едно голямо дърво - с падащи до земята клони.
Той е обграден, не може да поникне нищо,
защото сянката е плътна а листата - гъсти върху клоните заграждат слънцето.
Аз - заградена от много малки дървета,
с по-рехави клони, но от всички страни
Шарена сянка, която обаче ме оплита от всички страни.
И съм също така затворена като него.
Кое е по-трудно за заздравяване -
дълбокият белег или малките но многобройни рани?
Не се знае....

Вчера бяхме на Остава - Стефан в неадекватно състояние, Киро - отново в несвяст, Марто, който се разболява, Марица, която се мерна за малко, Андрей, който си пуска коса отново йейейейеййе.
Искам утре на Мария Илиева

Гледах за първи път първия "Кръстник" (просто не бях го гледала, какво да се прави.... )

Купих си палто, мама се зарадва най-накрая - горката жена ме преследва от месеци да ми купи палто - много е важно за нея по някаква странна причина...

Подариха ми едни червени чорапи, една червена секси-пижамка и... палто.

Ужасно харесвам гердани с големи черни топчета.

Тайно от себе си попрочитам по някое друго стихотворение между сърбия и словения по време на разпадането на югославия. малки букви, МРАЗЯ ДА ЗУБРЯ

гледах втория пришълец по телевизията и се смях от сърце и бял дроб.

не зная какво ще правя на нова година.

знам само че искам да пия, да пуша и да танцувам.



Гласувай:
0



1. chilly - дай насам сценария с другото е ...
31.12.2007 00:38
дай насам сценария
с другото е най-сладко да се оправиш сама
цитирай
2. chilly - заеби заемите и не убивай баби...
31.12.2007 00:41
заеби заемите
и не убивай бабички
цитирай
3. chilly - beatles - come together a. k. a. - ...
31.12.2007 00:42
beatles - come together a.k.a. - елате ми повече
цитирай
4. анонимен - ще е
03.01.2008 10:56
Хех, наистина недей взима заеми... това е най-сигурния начин да работиш повече и да правиш все повече навеждания за да угодиш на парите.
Сценарии....хм, Маркес казва,че най-добре се пробват сценариите написани под формата на кратък разказ. Не че и романи не се филмират. Хубаво е, че те срещнах през тази година. :)) Имаме в списъка на 39-те разбойника. Т.
цитирай
5. анонимен - взема заеми...
03.01.2008 10:57
вземане, заемане, подаване, подхранване... трябва да се пише правилно!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: felixkotkov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2440900
Постинги: 346
Коментари: 2128
Гласове: 5262