Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
23.11.2007 18:22 - Кадри
Автор: felixkotkov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2029 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 23.11.2007 18:35


Синьото кафе, където си мислех "Господи той е най-съвършеното същество във Вселената" - и гледах сините очи и риза.

Нощен Благоевград, където той ме спира и казва "Ама ти имаш ли представа колко красиви очи имаш" - като в стар филм. Аз се засмивам и се чува ехо от фонтана - имитира гласа ми...

Седмочисленици, където слушаме една песен и той изпуска шишето от бира. То дрънчи и се търкулва до люлката...

Спирката на Южния парк, където той среща някаква позната, около него се тълпят фенки и в един момент погледите ни се срещат - и всичко наоколо изчезва...

Зимата на нашето детство, събота пред НДК, късен вечерен час и шоколад с алкохол преди дискотека и едни от най-сладките целувки между тийнейджъри...

По канала някой кара колело. Той е. И ме вози. Аз викам заради скоростта и разпервам ръце и доближавам лице до неговото. Летя.

В една тъмна кръчма седим пред пържени картофи и аз се смея с цял гласи цяло сърце - на онази предколедна изпълнена със щастие вечер. И на мръсната вилица...

Седим на перваза на прозореца и се гледаме. А между нас цяла кана нерви и айрян....

Лежа на леглото до него. Гол е. Целувам го по плешката. Да не оплешивее...


Тагове:   кадри,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - бреййй, човек още можел да си докара ...
23.11.2007 18:48
бреййй, човек още можел да си докара по едно чукане на аванта със стари селски лафове като този за красивите очи.
ако ти беше казал, че имаш и "страшни очи", на сутринта можеше и шофьорска книжка да вземеш.
цитирай
2. felixkotkov - Хахахахха нали
23.11.2007 19:00
А най-смешното е, че точно тоя филм не го беше гледал. Аз обаче бях хъхъ - затва не правихме секс, а го накарах преди туй да писка ръката ми от татко и да пият блага ракия.
Не бе серизоно - то не останаха не-клиширани комплименти:) Ся па кат имам убави очи и съм лесна- да си каже момчето..
Уф глупости
цитирай
3. анонимен - това, че си лесна не е нещо с което да ...
23.11.2007 20:00
това, че си лесна не е нещо с което да се похвалиш...или е? защото на тази снимка много не ти се виждат очите, обаче аз смятам, че са още по-хубави отколкото са се видели на благоевградския сваляч... не за друго, ама аз да си кажа де....и аз съм 'убавец
цитирай
4. анонимен - lele
26.11.2007 23:01
егати сладичкото нещо си написла все едно слушам историите за любовта през очите на хората :)
винаги ми е било приятно да ги видя през твоите, винаги са ...!
c(=Tzveti
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: felixkotkov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2426138
Постинги: 346
Коментари: 2128
Гласове: 5262