Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
06.11.2007 14:08 - Днес у бг.
Автор: felixkotkov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2502 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 06.11.2007 14:09


Току що "четох лекция" на едни студенти, макар че нито четох, нито беше лекция. Говорихме си за култура в Интернет и те бяха малко притеснени от 100-те ми думи в секунда и многото обяснения и ужасно бързото говорене, засипах ги с информация от всякакъв тип - от препозиционирането на информационните потоци, поради разместване на пазарите в Азия и по-точно откак се появи Ал Джазира и френските агенции минаха и на английски, до това защо поезията стои извън фокуса "култура и изкуства" в Интернет.

Добри деца - като мен. Странно е че бях пред тях точно 20 минути след като самата аз имах лекция. Но това е - явно аз съм извратен студент хахаха.

Днес правих монтаж на любимо интервю с любима група, скоро ще си спретна собствено филмче.
Мисля и за нещо, с което да се дипломирам, темата е горе-долу ясна и скоро ще направя кастинг хъхъ.

Иначе тези дни си скъсвам белия задник да ходя по филми.
Снощи "Непознатата" на Торнаторе ме размаза, разкърти, опустоши, блъсна, потроши и т.н. определения за изключителния ефект, който този филм произведе върху крехката ми личност. Добре че имаше една ръка до мен, която да стискам - много тежък и много брутален - едно от най-добрите неща, които съм гледала напоследък.

Днес е ден за писане. И пиша.
Гладна съм точно в тоз момент.
Тези дни имитирам Боби Турбото на поразия - причината е хааах, Боби, ти си причината!
Днес съм на театър в Сатирата, преди това с тате ше мъкнемЕ радиаторчета, ъхъ йоу, йоу.
Разлигав- разлигав!

Ядосах се на няколко човека, но мисля, че ще ми мине, никога няма да им кажа колко ме огорчиха и разочароваха. Такъв е животът - казвам, махам с ръка лекомислено и поглеждам слънцето, което наднича през прозотреца.

Хубаво ми е, хубаво ми е. И щастливо. Нали действат тези мантри?



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tomov8 - Ъ?
06.11.2007 16:49
В мозъка ти цари пълен хаос, в емоциите също. Поеми контрол, щото иначе посоката е една:))
Иначе каже нище повече за този филм на Торнаторе, само с куул и върха не става:)
цитирай
2. felixkotkov - Става, става то!
06.11.2007 17:01
аз тука само това мога да си пиша щото ми е лично пространство. Ако реша да пиша критика, ще я постна в другия блог и в работата. И е разхвърляно щото съм твурйец - щурец и нямам нуджа от подредени емоции.
Имам нужда от хаос, свобода, голота, безсмислени изречения. Ако не те кефи - то си пише - търси ми сериозните текстове - тях с лопата да ги ринеш:))
цитирай
3. tinyblizzard - хехе,
06.11.2007 22:14
направо ми се спори с теб за филми!!:) Човекът просто е прекалил с линч и тарантино, нищо повече:)) и монтажистът също е бил под стрес:)
а мен днес един любим режисьор ме разочарова мъничко на живо. изумих се, че и залата беше празна, въпреки че дни преди това всички навсякъде говореха за лекцията на льоконт.
млъквам, днес и без това цял ден говоря:)
абракадабра. действат, действат))
цитирай
4. pach - действат , действат !!!
09.11.2007 11:04
И ти личи - наистина действат ! :-)))))
...мантрите де...
цитирай
5. анонимен - Уууу кастинг :)
16.11.2007 16:26
Обещала си ми главната роля. точка.
д.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: felixkotkov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2426182
Постинги: 346
Коментари: 2128
Гласове: 5262