Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
22.10.2007 12:13 - Предварително
Автор: felixkotkov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2010 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 22.10.2007 12:52


Ние сме малки деца
които се лутат наоколо.
От време на време порастваме,
но само за да си играем до по-късно
да не ни прибират за досадното лягане.
Мисля, че се превръщам в проза.
а бях поезия, бях.
Сега вместо музика
на вратата на хладилника виси отварачка.
А вместо скъпоценни камъни в къщи се търкалят кестени
Есента не е без значение
аз съм жена без значение -
така казах на един човек
и дори не дочаках да започне да отрича.
Така разигралата се ситуация
всъщност е доста типична.
и доста хора познават гърба ми,
оставящ недвършени недоразумения
защото сам е не дотам разумен.
Питам се дали е без значение,
че една скорошна вечер ми омекнаха краката?
Че ми се разтуптя сърцето?
Че повярвах и че в момента съм щастлива?
Че в момента летя.
Че стомахът ми е свит, както не е бил толкова отдавна.
Че от години не ми се е случвало толкова специфично нещо
До няколко дни всичко сигурно ще свърши.
И отново ще имам време.
Но ние сме деца,
сънувай
аз съм горе горе
танцувам с тихи стъпки
и отново мечтая, представи си, отново мечтая.
А съновникът предвижда:
Ако танцуваш насън, ще се влюбиш.
И нищо не може да ме разубеди,
че възглавницата ми цъфти
че нещо идва.

когато се прибирам през нощта
нещо винаги шумоли в тревата и ме изпраща до вратата.
Напоследък късните прибирания са съпроводени от странни видения.
Струва ми се светло. Светло е, не искам да си лягам.
Не искам да си тръгваш.
Не искам да те няма.
Искам те.
А още дори не си идвал...



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. maymi - Напомни ми за едни тъжни червени обувки
22.10.2007 13:54
Денят на мойта смърт ще е чудесен.
От вчера ще го знам. Ще бъде днес....
А защо такава асоциация?!? При теб има желание, стремеж за живот...
п.п.И въобще не се превръщаш в проза :)) Поздрави!
цитирай
2. dum - Само влюбените са поети. )
23.10.2007 11:53
Време ти е за любов.
цитирай
3. tinyblizzard - само невлюбените са поети!!
24.10.2007 01:34
.....толкова си истинска тук и това така ми харесва...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: felixkotkov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2440829
Постинги: 346
Коментари: 2128
Гласове: 5262