Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
19.10.2007 17:59 - Ох Ох боли.
Автор: felixkotkov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3215 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 22.10.2007 15:28


Сега чета Филип Джиян и имам чувството, че се отразява на живота ми.
Изпитах подобно чувство на това на главния герой към един човек.

Разболях се и се чувствам толкова изтощена и празна, все едно като Ефи и Лиза съм била на клизми седмици наред.

Светът ми се струва покварен и неистински.
Но вчера се видях със сестра ми и беше хубаво.

Филмини ми харесва, забавлявам се и виждам любими хора, които ме радват. Много.

Ако до утре подутите ми сливици и лимфи се отпускат, ще ходя да гледам яки рапъри в Студенстски град. Дали ще оздравея сигурно зависи от нервите ми (днес ми разказваха "Към Дамаск" и понякога имам чувството, че правя точно това вечно пътуване към Елдорадо, Обетованата земя, но в същото време знам, че момчнтът на достигането е далеч). Иван нарича това "тежка карма" хех. Мисля, че е прав....

Всъщност боледувам на всеки 2 седмици цяло лято, което сигурно значи нещо лошо. Ще проверя при лекарката ми.

Отлагам на здравословна времева дистанция текста за Рим. Искам малко да улегне. Тогава ще покажа и серия чудесни снимки, които нащраках там...

Малко се затрупах тези дни... и затова положителните неща ми идват като отрицателни.

Така или иначе, Бергман, който гледахме с Chilly беше хубав. Срещнах и Петър пред киното, но той май отказва да ми прости нещо..

Получих мейли и събирам всички думи в една тетрадка, която ще излея на всички хубави хора далече от мен - разпръснати от Израел, през Лондон и Париж до Канада и САЩ. Добре че не могат да четат този блог- защото мисля, мейлът на всички да е подобен - английският ми не позволява милиони интерпретации на едни мисли...

Отидох на първата си лекция - Балкани. Не мога да помня години, но историята като логика ми е близка, ако завърша ще е супер.

Имам кино при Вълчан Вълчанов и мисля да мълча като пукал, че пиша за кино по медии, защото и без това ме мрази и ме нарича холеричка. Ще има тиха и непретенциозна работа за "Обикновен фашизъм".

Срещнах един човек, който ми напомни защо точно не обичам да общувам с жени и няма такива около мен. Държа се поразяващо неадекватно със собствения си пол - много ме е срам, но е така. Не мисля, че това някога ще се промени....

Последно - слаам дебелия шал и слушалките. Отивам си у нас. Готвят ми супа вече. Ако ме срещнете на улицата стойте далече, защото май съм  заразно зло, което ви мисли доброто. Но то от мислене много много... не се получават хубави неща хъхъ


Тагове:   Ох,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. popovv - kakvo e tva holerichka
19.10.2007 20:58
???
цитирай
2. анонимен - ако търсиш някой да ти прави клизми, ...
19.10.2007 23:09
ако търсиш някой да ти прави клизми, мога да се цаня за работата :P
цитирай
3. анонимен - a така!
20.10.2007 22:09
нека ти сега! стой си вкъщи, сърбай чай и набивай гореща супа!
нека ти, като пишеш най-тъпият си постинг на рождения ми ден (и нищо, че замразявайки го с омагьосани думи, това всъщност е опит да организираш хаоса)!
как пък не се завъртя една торта или поне едно малко петифурче под безобразно къдравата ти коса! =]]]

а Вълчо, сигурен съм, те харесва
цитирай
4. анонимен - Всички
22.10.2007 09:25
сме така. Не се притеснявай, няма кой да заразиш ;)

Ivailo.
цитирай
5. felixkotkov - Ех...
22.10.2007 10:02
за рожденника... само кажи кой си и ида с брАшното и Яйцата!
цитирай
6. анонимен - x
22.10.2007 10:20
Само пилешка супа и позитвно мислене оправят нещата!
цитирай
7. анонимен - ще дойдеш до Дубай! =]]
26.10.2007 21:26
мислех, че ме познаваш по усмивките =]

ще се обадя като съм наблизо ;-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: felixkotkov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2432403
Постинги: 346
Коментари: 2128
Гласове: 5262