Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
21.09.2007 13:49 - "Ти си най-хубавият ми парфюм" Телесно - 2
Автор: felixkotkov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4501 Коментари: 14 Гласове:
0

Последна промяна: 21.09.2007 14:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Всеки човек мирише различно. Някои мъже миришат сладко, дори сладникаво. Други са толкова горчиви, че дори парфюм и баня не могат да го скрият. Понякога собствената миризма на мъжете, с които съм била е съответствала на вкуса на кожата. Като храната. Да опиташ, да дегустираш.

Не винаги ми харесва. Понякога ме отвращава. Честно я търпя, случвало ми се е да усещам толкова неприятна миризма, че да ми се повдига, и въпреки това да се притискам в някого, защото всичко освен проклетата миризма ме побърква.

Но май не е това подходът. Веднъж дълго се виждах с един чудесен мъж. Всичко му беше наред. Тялото беше съвършено, интелектът многократно надминаваше моя, както и всички други качества, които някога са ме интересували. Но когато се приближаваше до мен миризмата на тялото и дъхът му ме побъркваха.

Толкова силно и отблъскващо не би ми подействала кофа с разложен боклук. Реших, че си въобразявам и че се глезя, че мога да свикна, но с течение на времето тялото ми започна да настръхва само когато той се приближи.

И да се дърпа. Свивах се като охлюв, и усещах как, ако наистина бях котка, щях да му издера очите. А той явно нямаше такива проблеми. И никак не разбираше какво се случва.

Обяснете ми, как по дяволите можеш да кажеш на един човек "Не можем да сме заедно, защото СМЪРДИШ!". Много ясно, че си мълчах. И се опитвах да се боря със себе си. Но в един момент се появи друг. Ей така, съвсем случайно в едно шумно място.

Започнахме да си говорим без да имам каквато и да било мисъл, че ми харесва. Той само доближи лице до мен и опря брадата си до лицето ми. И ми светнаха крушките. За около секунда вече знаех, че това ще е най-съвършеният любовник. Подсъзнанието ми заработи на пълни обороти. Една секунда. Феромони.

След това бях с него. Мисля, че това беше най-истински духовният секс, който съм правила. Все едно цял живот съм чакала точно този човек, точно тази нощ, точно така - надминаващо фантазията ми преживяване. По разбираеми причини не можах да се върна при другия...

Един друг път си направих среща с непознат. Преди това си бяхме говорили дълго и усещането за подобна енергия беше ужасяващо. Беше първият път, когато се навих да се видя с някого след като си бяхме чатили (след това го повторих с друг, но не беше нищо особено).

Той се появи и аз се уплаших. Исках да побегна, толкова странно физически същество, че шокът беше нереален. Насилих се да остана на мястото и да го изчакам да се приближи. Беше ме страх да го погледна в очите и пусках всички стени и кепенци в комуникацията.

Слава богу, той издържа на първоначалния ми уплах и ми даде малко време да свикна с хищническото му държание, с импулсивността, с бързата мисъл, с атакуващото и завоевателско поведение на човек, който е много повече от света, на човек, който е свят сам по себе си. След известно време се бях адаптирала и една вечер за първи път се прегърнахме.

Тогава разбрах какво точно означават онези разговори, в които часове наред си довършвахме изреченията и всичко беше като безкраен поток от асоциации, река от цветове, звуци, усещания, онази близост, все едно сме прекарали някой минал живот заедно.

Успях единствено да прошепна "Ти си най-хубавият ми парфюм. Моля те, не се отлепяй от тялото ми"....


Тагове:   най,   парфюм,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Разбрах те
21.09.2007 18:04
и теб и другата в теб. Много смислено.
Когато не понасяш нещо, просто не бива да го търпиш. А ако е наистина парфюм от които и аз си страдам, направо можеш да кажеш - от теб ми идва мириз на нова мушама... имам алергия към тази миризма. И се освобождаваш лесно. Така ме е научила нетърпимостта , защото знам какво е гаденето или събуждането от парфюм...
цитирай
2. felixkotkov - М... дали ме разбра наистина?
21.09.2007 18:33
Говоря за естествената миризма на хората. След баня, без никаква химия. За това какво точно излъчват твоите си пори. Парфюмът лесно се сменя, но когато естествената миризма на някой ти е противна, не можеш да я смениш.. и трябва или да се примириш, или да смениш човека.
Говоря за това, че понякога има нещо като естествена съвместимост между хората. На ниво феромони. Нея не можеш да я излъжеш с рационални аргументи. Освен това не можеш да убедиш човека до теб да престане ако обича да мирише така:))
цитирай
3. trapped - be kvi sa tia gluposti otivam da se ...
21.09.2007 19:15
be kvi sa tia gluposti
otivam da se naparfiumiram. Mnogo.
цитирай
4. анонимен - Аха,
21.09.2007 19:20
На всеки човек мирише различно, освен дето се отличава по вкуса. На някои мъже е сладка, дори сладникаво. Други им е толкова горчива, че дори парфюм и баня не могат да я скрият. Понякога, на мъжете, с които съм била, е съответствала на вкуса на кожата. Като храната. Да опиташ, да дегустираш. Нали вкусът зависел от нея. Но не само, има и нещо друго

Не винаги ми харесва. Понякога ме отвращава. Честно я търпя, случвало ми се е да усещам толкова неприятна миризма, че да ми се повдига, и въпреки това да се притискам в някого, защото всичко освен проклетата й миризма ме побърква.

Но май не е това подходът. Веднъж дълго се виждах с един чудесен мъж. Всичко му беше наред. Тялото беше съвършено, интелектът многократно надминаваше моя, както и всички други качества, които някога са ме интересували. Но когато я изтърваше в мен, миризмата и особено вкуса й ме побъркваха.

Толкова силно и отблъскващо не би ми подействала кофа с разложен боклук. Реших, че си въобразявам и че се глезя, че мога да свикна, но с течение на времето тялото ми започна да настръхва само когато той се приближи.

И да се дърпа. Свивах се като охлюв, и усещах как, ако наистина бях котка, щях да му издера очите. А той явно нямаше такива проблеми. И никак не разбираше какво се случва.

Обяснете ми, как по дяволите можеш да кажеш на един човек "Не можем да сме заедно, защото има гаден вкус и СМЪРДИ!". Много ясно, че си мълчах. И се опитвах да се боря със себе си. Но в един момент се появи друг. Ей така, съвсем случайно в едно шумно място.

Започнахме да си говорим без да имам каквато и да било мисъл, че ми харесва. Той само доближи лице до мен и опря брадата си до лицето ми. И ми светнаха крушките. За около секунда вече знаех, че това ще е най-съвършеният любовник. Подсъзнанието ми заработи на пълни обороти. Една секунда. Феромони.

След това бях с него. Мисля, че това беше най-истински духовният секс, който съм правила. Все едно цял живот съм чакала точно този човек, точно тази нощ, точно така - надминаващо фантазията ми преживяване. По разбираеми причини не можах да се върна при другия...

Един друг път си направих среща с непознат. Преди това си бяхме говорили дълго и усещането за подобна енергия беше ужасяващо. Беше първият път, когато се навих да се видя с някого след като си бяхме чатили (след това го повторих с друг, но не беше нищо особено).

Той се появи и аз се уплаших. Исках да побегна, толкова странно физически същество, че шокът беше нереален. Насилих се да остана на мястото и да го изчакам да се приближи. Беше ме страх да го погледна в очите и пусках всички стени и кепенци в комуникацията.

Слава богу, той издържа на първоначалния ми уплах и ми даде малко време да свикна с хищническото му държание, с импулсивността, с бързата мисъл, с атакуващото и завоевателско поведение на човек, който е много повече от света, на човек, който е свят сам по себе си. След известно време се бях адаптирала и една вечер за първи път се прегърнахме.

Тогава разбрах какво точно означават онези разговори, в които часове наред си довършвахме изреченията и всичко беше като безкраен поток от асоциации, река от цветове, звуци, усещания, онази близост, все едно сме прекарали някой минал живот заедно.

Успях единствено да прошепна "Ти си най-хубавият ми парфюм. Моля те, подръж го още малко"....

цитирай
5. felixkotkov - Благодаря за редакцията..
21.09.2007 19:30
макар че мисля, че всички други си разбираха за какво иде реч и преди:)
А ти Яворе внимавай, че ако прекалиш с парфума нема да седна до теб у киното!
цитирай
6. zari - Оказва се, че за специфичната миризма на човека, онази естествената,
22.09.2007 15:35
след душ и без дезодоранти, одеколони и пр., е "виновен" един единствен ген, който вече е открит.
цитирай
7. felixkotkov - М, интересно
24.09.2007 13:01
в такъв случай хората са предопределени да си пасват генетично..
цитирай
8. aseng - Не толкова крайно:).
25.09.2007 12:33
По-скоро е предопределено доколко си подхождат, но тук влизаме в мазалото на "Nature Vs Nurture" и наистина става сложно:).
Аз лично отдавам предпочитание на второто, но за всеки случай отчитам и първото:).
цитирай
9. nav - aseng
29.09.2007 02:35
Хаха, това за всеки случай ми хареса.

Ако си чел за полемиката "Nature Vs Nurture", ще знаеш и че едното активира/моделира другото ;)
Това Versus изпадна от фразата доста отдавна.
цитирай
10. анонимен - хах
01.10.2007 23:43
Какви са тези глупости като "духовен секс" и това, че той те е превъзхождал интелектуално много пъти...?пффф
цитирай
11. felixkotkov - хах
02.10.2007 13:29
прав си, сексът винаги е един и същ и никой не ме превъзхожда интелектуално:))
цитирай
12. анонимен - точно така
03.10.2007 01:46
:)
:)
:)
цитирай
13. анонимен - феромони
10.10.2007 12:39
на мен пък ми е запушен носа :)
не, сега сериозно, феромоните, отговорни за сексуалното привличане няма да бъдат идентифицирани скоро, защото при хората съществуват и други фактори, например социални, психологически, бла-бла. не че не съществуват, напротив, просто е много трудно да бъдат разграничени от други причини.
така че цялата работа е малко мътна и привличането или отблъскването се усеща по-скоро интуитивно/подсъзнателно
цитирай
14. felixkotkov - М и мойта теза е такава..
10.10.2007 13:05
Толкова много фактори, че направо ти става интересно хехе
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: felixkotkov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2428114
Постинги: 346
Коментари: 2128
Гласове: 5262