Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
27.08.2007 15:53 - Начало
Автор: felixkotkov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5150 Коментари: 12 Гласове:
0

Последна промяна: 30.08.2007 15:21


Започва денят ми. И седмицата.

Вчера вкъщи имаше огромна "тенджура" спагети за шестима мъже, които обожавам до вдетиняване.

Те дойдоха да ги нахраня, високите ми и ужасно любими приятели и пихме и говорихме до късно за секс и други глупости, които иначе рядко ни се случват.

7 красиви, високи, преуспяващи и просто невероятни. Къде са очите на мацките... не всички си имат гаджета хахах:)))

Ужасно странно е, но съм късметлийка да ги познавам и да ме обичат. С тях се събираме само "по мъжки" и наистина, наистина са сред най-любимите ми хора, макар че рядко имаме време за истински срещи.
Вчера обаче бяха почти всички. И харесаха спагетите. Оставиха обичайната кочина у нас, разяриха съседите.

Аз се понапих и щастлива заспах. Те продължиха без мен. Събуди ме четене на любимите ми книги с поезия, които те никога, никога няма да разберат, но са отчайващо и разоръжващо мили докато четат някое стихотворение от Петър Чухов и се хилят и ме питат с детски искрен поглед "Ама това наистина ли ти харесва?!?"

Днес ще се метна в джаза на една група и ще послушам репетиция за предстоящи събития, за които ще пиша и тук...
В къщи все още е кочинка.

Вчера обидих сестра ми. На именния й ден. И се чувствам виновна, жал ми е и мисля през 5 минути за моето малко, тъмно тийнче, което се раздели с гаджето си и сега ми се сърди жестоко.

Ще я омилостивя с някакъв голям подарък и една вечер заедно и сами.
Днес приключих с глуповата книга, вчера започнах една хубава, гледах френски средносмешен филм, утре още един.

Няма да ходя на Аполония, но за първи път ще ида в Пловдив - при това - за цели два-три дни. Има шансове и за Балчик.

Изобщо странно се подреждат нещата.

Вчера докато си говорим на балкона си изпуснах обицата. Не я намерих. Жалко...


Тагове:   начало,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. chilly - нещата се случват.
27.08.2007 16:07
нещата се случват.
цитирай
2. анонимен - uDuoT.info
28.08.2007 19:57
Добре дошла си в Пловдив :)
цитирай
3. npocmak - хахахаха
29.08.2007 19:52
даваш ли си сметка колко мъже окапаха след тези думи =))
да се биеш с мелници е лесно, ама да се съревноваваш със "7 красиви, високи, преуспяващи и просто невероятни" мъже...
хахахаха, знаеш как да си вдигаш цената =)))

... потърси пак обецата и не забравяй какво си си обещала за сестрата!
цитирай
4. felixkotkov - :))
30.08.2007 12:16
То за мъжете се разбира, че мераци за тях нямам... освен да има завъртя една баница и да ги заставя да я изядат пред мен хахаахаахаха. Иначе със сестрата се сдобрихме снощи. Тя е добро дете.. за разлика от лошата си кака.
цитирай
5. chilly - това със завъртането на една б...
30.08.2007 13:08
това със завъртането на една
баница
и преминаването на другия ред
/а на мен все пак ми трябва частица
едно наносекунденце,
за да премина на следващия ред/
беше добро.
имаше съспенс. )
дам. съспенс.
цитирай
6. felixkotkov - хахха нали?
30.08.2007 13:37
А нали знаеш коя е най-малката частица време? Според Тери Пратчет времето между светването на зелен светофар и натискането на клаксона от таксиджиите за предната кола муахаххаха
цитирай
7. chilly - ) обречен съм цял живот да ме за...
30.08.2007 13:54
)
обречен съм цял живот да ме замерят с цитати от тери пратчет. той е идеален за новия спасител. има брада, казва разни неща, хората му вярват. четат. вярно - съчиненията му са десет пъти повече от обема на голямата библия, издание 1925 г., но това не пречи да се чете.
аз лично се страхувам от ефекта пратчет. целенасочено няма да прочета нищо. естествено - всички вреди и ползи са за моя сметка.
всъщност ако спасителя ИХТИОС не го бяха разпънали, а бяха продължили с Осанната, той щеше да направи много пари и вече нямаше да е толкова популярен. Чак досега.
А Тери Пратчет няма да го разпънат. Убеден съм. Ето защо шансът да стане спасител е малък. Евентуално Хари Потър има такъв шанс. Мързи ме да прочета седмата, но ако умре - те ти го Ихтиос.
Иначе и Исус и Тери имат бради. Не че това значи нещо.
цитирай
8. felixkotkov - Как да не значи!
30.08.2007 14:08
Брадата е основополагащ белег на всички, които ни спасяват! Ако е дълга, можеш да се хванеш за нея точно преди да паднеш от голяма скала, можеш да я сплетеш и като Рапунцел да се пуснеш надолу от омагьосаната кула, можеш и като ласо да я метнеш и да спреш някого да скочи от небостъргач в драматичен момент. Иначе не съм чела толкова Тери, че да водя война с някого, замеряйки го с цитати... Но откакто къщата ми е под влиянието на една карта на Анкх Морпорк чеесто сънувам, че ми пораства брада. хаха Може би искам някой да ме спаси. Пфу.
цитирай
9. prospero - :-D "съспенс" индийд! ...
30.08.2007 14:57
:-D "съспенс" индийд! сега вече знам каква е минимално необходимата единица време за задействане на мръсното мъжко подсъзнание. Лесно ви е на вас жениете дето всичко си е на повърхността.
цитирай
10. анонимен - "вкъщи" е една дума
30.08.2007 15:00
"вкъщи" е една дума
цитирай
11. felixkotkov - Прието
30.08.2007 15:22
!
цитирай
12. chilly - хм. дали е една дума? значи вси...
30.08.2007 17:45
хм. дали е една дума?
значи всичко, което е внещо си
е една дума
как псуваха варненци, че забравих...
беше нещо от сорта на
датеебавмайката
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: felixkotkov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2436839
Постинги: 346
Коментари: 2128
Гласове: 5262