Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
22.06.2007 13:52 - Препинателни знаци
Автор: felixkotkov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4953 Коментари: 9 Гласове:
0



Колко дълго можеш да правиш секс с жена, която ти е тотално безразлична? Колко силно можеш да стискаш клепачите си и да си представяш, че онази, в която влизаш е всичко, което си искал? Многоточие.

Колко дълго можеш да издържиш на стреса, безсънните нощи, курсовите работи, недовършения срам на майстора, незапочнатия полет на Маргарита? Тире.

Колко дълго можеш да се самозаблуждаваш, че не обичаш, или че обичаш, или че си влюбен, или че ревнуваш, или че имаш тен и лицето ти не старее? Многоточие.

Колко дълго можеш да търсиш заместители? Кога разбираш, че всъщност нямаш нужда от оригинал? Какво е орингиналът? Удивителен знак.

Какво съм аз, какво си ти, песен на Остава или прозаичен въпрос, колко дълго, до колко далеч? Въпросителен знак

Какво след края? Точки, точки, точки като звезди.

Блъскам се между кавичките и гледам как колите минават край мен и е нощ и съм толкова щастлива и толкова тъжна, че само ако стоя неподвижно мога да не падна на долния ред.

Нов ред. Движа се сред препинателни знаци, пързалям се на извивката на въпросителния и яхнала точицата пътувам нанякъде върху кометата на неизвестното.

Ако много силно ме стиснеш за ръката може да те взема със себе си. Или ти да ме вземеш. Да се вземем - би казал дядо ми, който днес има рожден ден.

Честит рожден ден, дядо. Поздрав с любимата ти песен "Кацнал бръмбар на трънка".  Да подрънкаме заедно...

Най-накрая приключих с курсовата работа.






Гласувай:
0



1. babayaga - :)
22.06.2007 15:03
Странно.Тире. Страхотно. Удивителен.
цитирай
2. анонимен - )
22.06.2007 22:54
честито на дядо ти, жив и здрав да бъде. хубав пост ако изключим началото, което е доста приземено.
Мая
цитирай
3. npocmak - браво!
23.06.2007 01:15
успех на защитата!
и да завършиш Майстора и Маргаритата ;-)
цитирай
4. анонимен - мечо кух
23.06.2007 10:51
времето, през което един мъж може да прави секс с жена, която му е напълно безразлична е в пъти по-малко в сравнение с времето, през което една жена може да прави секс с мъж, който и е напъолно безразличен. една жена е способна допри и да гледа телевизия по време на секс, така че за какво си говорим :)
цитирай
5. анонимен - мечо кух
23.06.2007 10:54
...затова пък понякога е доста по-приятно аз сам да си гледам телевизия вкъщи
поне вкъщи се прибирам, без да ми се налага да чукам.
цитирай
6. gohh - ужасно ми се искаше да постна..
27.06.2007 07:50
линк към една творба,но ми се видя крайно недостойно дори да го споменавам имайки предвид силния резонанс на макар и моментна съпричастност към редовете зад препинателните знаци на феликс...благодаря Елена! :)
цитирай
7. анонимен - Mecho Kuh
01.08.2007 14:51
Mecho Kuh - ne te znam jena li si, muj li si, no izkazvaneto ti po povod jenata, koqto gleda televiziq dokato pravi seks, e nai-nepodgotveniq komentar koito sum chula ot sutrinta, i me kara samo da te sujalqvam, teb i jenata, koqto vizirash, ako e realna


ps: sorry za latinicata
цитирай
8. анонимен - bymbal_bi
27.03.2008 13:25
секса е удоволстве но е и доста натоварваш и за това не може да се праваи непрекъснато (почивка трябва)
цитирай
9. анонимен - bymbal_bi
27.03.2008 13:25
секса е удоволстве но е и доста натоварваш и за това не може да се праваи непрекъснато (почивка трябва)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: felixkotkov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2432663
Постинги: 346
Коментари: 2128
Гласове: 5262