Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
19.06.2007 22:17 - За анонимните коментари и коментатори
Автор: felixkotkov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4900 Коментари: 16 Гласове:
0

Последна промяна: 19.06.2007 23:16


Здрасти на теб, който четеш блога ми. 

Добре дошъл си тук (основно защото най-вероятно аз съм те поканила).

Това е моята къща. Тук идват анонимни непознати, идентифицирани непознати, неидентифицирани познати и познати и приятели.

За тези, които ме познават и четат и оставят анонимни коментари - благодаря ви приятели. С вас се виждаме рядко, но ми е приятно да прочета поредната смешна констатация на високия Влади, практичния любовен полуанонимен съвет на Мая, по някое коментарче от Калин и Оги и разни весели неща от Антони (отдавна не съм те виждала), мацките от театъра, и всички други.

За приятелите ми, които са идентифицирани - много ви се радвам, и вие го знаете.

За блогърите, с които си формирахме общество на взаимно- четящи се, със сигурност това не е случайно и аз се радвам на всеки от вас. Знаете колко ви харесвам, как си позволявам да пофилософствам или попоететствам тук там  но това са емпатичните ми напъни, надявам се често успешни.

И сега за анонимните -  познати, които не знам че редовно ме четат,  които ме познават само по снимка, статии в медиите или които просто случайно са тук. 

Извинете, но това стана малко обидно. Повечето от вас най-вероятно са чели нещо от мен в dnes.bg и са решили, че тук може да си правят каквото си искат. Ами не може. Това си ми е дома, не работата. Така че къш с професионалните коментари в сайта или на мейла ми.

Този блог е емоционална терапия и подреждане, не дискусионен форум.

Други най-вероятно се опитват да ме провокират по глупави начини и наистина ми писна. Мразя да общувам еднопосочно в личния си живот. И ако ме познавахте (или ме познавате) щяхте да знаете, че не обичам недоизяснени коментари, недомлъвки, и неща тип "задочно се познаваме", "знам тайните ти"(кажи ги че аз не ги знам - доста съм открита по принцип) и други глупости.

Не искам никого да обидя, но през последните дни акането на мой гръб и блог стана нетърпимо. 

Затова моля от тук нататък анонимните коментари да не са подхвърляния и недомлъвки. Ако ще критикувате, давайте, ако ще анализирате - правете го. 

До тук. 

Твърдо съм решена да не затварям блога и да не слагам facecontrol (тоест - модерация на коментарите).

Свободни сте да правите каквото искате. 

Но ако този блог не ви кара да се усмихвате и да се чувствате добре, моля не влизайте тук. 

Трия всички анонимни коментари на последните статии. 

Започваме начисто - каза Хелън.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nait - Време беше!
19.06.2007 22:52
Време беше!
цитирай
2. анонимен - от Анонимен
20.06.2007 00:23
ако искаш да не се изказват анонимни, посегни към съответната опция и готово ;) няма да се регистрирам докато не ми кефне. а ако ти си мислиш, че да си анонимен е удобно и комфортно, изтрий се и стани анонимен ;)
що не си винаги добричка? а уж можеш ;) апропо, кой написа, че интелектът ти бил като на най-черната брюнетка?
цитирай
3. felixkotkov - Хъм
20.06.2007 00:37
искаш ли мейл да оспориш твърдението?

В постинга ясно се казва, че не искам да има насилствена модерация. Казано е и защо няма да го правя. Не ми задавай въпроси, на които отдавна съм отговорила.

100 пъти казах, че не е задължително да си регистриран за да си тук и да си говорим. Но ако не ти е приятно, моля не виси излишно - тежиш ми на душата, а искам тя да е лост само за вътрешните ми недоразумения.
цитирай
4. trapped - И аз забелязах, че нещо те саботи...
20.06.2007 00:42
И аз забелязах, че нещо те саботират. А то било сериозно.
Анонимен, верно - що не си вземеш един каталог за сутиени и да си лъскаш върху него?
Някак по-честно би било, а и ще има повече взаимност.
цитирай
5. npocmak - уф...
20.06.2007 15:41
аз пък намерих кога да попадна на твоя статия, да се регистрирам и да се намеся =]
после ходи доказвай че нямаш анонимна сестра!

всъщност, мислиш ли че ако не поставиш ограниченията, анонимните ще успеят да се самонадскочат и самоконтролират...
това е все едно да очакваш, че правосъдната система ще се самосезира и самоoсъди.

старите хора казват:
со кротце, со благост и со малко кютек!
и още - като нямаш мира, на ти секира
цитирай
6. felixkotkov - Бе не знам...
20.06.2007 15:54
Истината е че мишките се скриха в дупките. Има 5 коментара. Ако видишблога на nait щеразбереш че май са подвили опашки или са ме оте*али. Все едно. Скоро ще премина на друга вълна. И ще си продължа писането за приятни неща тип секс, любов, въображение, изкуства и др. такива.
цитирай
7. zombayo - ...
20.06.2007 16:06
Като не ти харесва някой коментар спокойно го трий.Това място си е твое,а не на анонимните и ти си си диктатор тук :)
Между другото блондинките са като магнит за анонимните :))
цитирай
8. felixkotkov - хаха
20.06.2007 16:20
вярно. налитат на русо.
цитирай
9. nait - :)
20.06.2007 16:32
Ще се отпуши и при теб:)))
цитирай
10. joker07 - аз си мисля,
20.06.2007 16:58
че действията на анонимните се подклаждат най-вече от вниманието, което им се обръща. внимание, от което не заслужават и грам, защото всеки доблестен човек би си сложил името под това, което пише - всичко друго е проява на лицемерие и страх.
цитирай
11. nait - Анджък! И аз се опитах да го обясня, ...
20.06.2007 17:13
Анджък! И аз се опитах да го обясня, ама нъц:) Развиха се около 116 теории, че не било така
цитирай
12. анонимен - :)
21.06.2007 00:01
Тенкю феликс, че не посегна на най-ценното ми - свободата да пиша като нерегистриран :)


п.п. и още не реагирам адекватно когато чуя заглавието Влади ;) "Дългия простак" е далеч по-благозвучно за ушите ми.
цитирай
13. анонимен - Ей тва анонимните шъ земим дъ съ г...
21.06.2007 11:40
Ей тва анонимните шъ земим дъ съ гръмним!!!
На сички им пречим.

Ама ако снимката си е лично твоя шъ земъ дъ съ регистриръм,щоту за анонимните нема лични съобщения.

Нал знаиш - Метлъ дъ е,русу дъ е:-)
Лек ден и много усмивки:-)
цитирай
14. gohh - от кой филм беше коментара..
27.06.2007 07:41
мисля на един баща за сина си "He'll be a sucker for blondes" ?? :)
цитирай
15. mglishev - :)
09.03.2010 13:15
Така е, анонимният коментар е много безмислена работа. Дори човек да не е регистриран тук, а да е попаднал на текста, щото Гугъл го е прехвърлил насам, нищо не пречи да сложи едно "Пешо" или "Scriptor Incertus" под коментара си. Щом така и така някой е достатъчно впечатлен, за да коментира, това е елементарна проява на комуникативна култура.

М.
цитирай
16. анонимен - M., опцията е оставена от админи...
09.03.2010 15:12
M.,
опцията е оставена от администраторите, което означава, че има някакъв смисъл.
освен това, дори и през регистрацията, мога да запазя анонимността си.
всеки сам решава каква информация, за себе си, ще остави в информационното пространство. IP, MAC и подобно инфо няма да ги коментирам, защото и те могат да се симулират.
конституцията позволява правото ни на глас. има служби, които желаят тотален контрол и може би това ще стане някой ден. дотогава, а и след това, остава изборът ми 'да участвам или не'

eguH npocmak
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: felixkotkov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2436858
Постинги: 346
Коментари: 2128
Гласове: 5262