Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
11.04.2007 22:24 - Аз и моето скромно тяло напоследък не се засичаме
Автор: felixkotkov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2350 Коментари: 7 Гласове:
0



Както предполагах, обвивката ми изобщо няма нищо общо с мен. Днес например почти не се засякохме. 

Видяхме се за кратко на път към киното, докато осмислях няколко глави от Кундера, когото още чета. След това бързо се изпарих и затанцувах между капките навън, докато тялото ми самотно се лашкаше насам-натам в трамвая. 

След това се върнах малко след началото на една прес-прожекция - към 4-тия такт от последната написана фуга на Бетовен. С тялото ми заедно се развълнувахме на "Партитурите на Бетовен", който е почти толкова добър колкото "Амадеус " на Милош Форман, поради което заедно с тялото ми решихме, че се нарежда в топ 10...  

След това пак напуснах обвивката си и я оставих сам-сама да се оправя с бютократични шитове.  И тя се плъзна като празна обвивка на паяче из града, и продължи да се усмихва без никой да забележи, че всъщност ме няма. През това време аз постадах, помечтах и помислих.  

Естествено не стигнах до гениални заключения, но за сметка на това, както казва Киро, можеш да твориш само ако си крайно нещастен и депресиран. На което се надявам докато обвивката ми преправя смотани прес-рилийзи, хрупа домати и й се спи.

От време на време спирам да се самосъжалявам и започвам да съжалявам своето скромно тяло и затова се връщам в него и пушим цигара. Не за дълго - почти винаги я гасим по средата и отново се разделяме.

Ебаси якото е когато механиката на действието замества душата. Като в едно стихотворение на Кристин Димитрова: 

ВЪЗМОЖНОСТИ
Къде да отида
какво да направя
къде да отида
какво да направя
в теснотата на кожата си
търся цип
и от отворения
озъбен разрез
ще се изхлузя
по мускули.
Кожата ми ще продължи
да казва "Добър ден" и да ходи на работа
поне още две-три години

Хах ей точно това ще направи и моята:))))



Тагове:   тяло,   моето,   напоследък,


Гласувай:
0



1. nait - Е, надявам се да намериш себе си. Или ...
11.04.2007 23:03
Е, надявам се да намериш себе си. Или май това си ти... Някои казват, че се чувстват добре в кожата си, но ти май не си от тях. Ами сигурно в това ти е силата, иначе нямаше да пишеш толкова хубави неща.
цитирай
2. анонимен - кур за левски
12.04.2007 22:52
таа Кристин Димитрова от дуета

Кристина Димитрова и Орлин Горанов ли е?


цитирай
3. felixkotkov - хахахахаххаха
13.04.2007 14:20
Калине/ Стояне, брато, кура за който и да е... аз не съм оцветена както знаеш. Колкот до кристин димитрова... бе ти как си взе изпита при Бойко Пенчев????? Нещо последната тема, Пламен Дойнов, Георги Господинов, ала бала???
цитирай
4. анонимен - Хммм...
14.04.2007 13:16
Трябва ти малко спорт мила, там тялото и духа неизменно се събират... и все пак, ако се чустваш добре извън тялото си, очевидно няма смисъл да се потиш на игрището... Аз лично съм здраво "свързан", и може би затова не си позволявам да чета Кундера (който и да е), защото явно тоя пич не си пада по "телата" и изисква тотално "духоотдаване".... Аз моята душица не я пускам да блуждае току така, пък дали е за добро или не - НЕ ЗНАМ ! ! ! :)
-=6tur4o=-
цитирай
5. felixkotkov - :)
15.04.2007 19:29
Be ne znam.. Аз спортувам от около 12 години вече... даже инструкторствах известно време... пък пак чета Кундера....
важно е баланс да има:)
цитирай
6. nav - Хм,
07.05.2007 00:46
тя Кристинката ако имаше мускули, щях да й напиша сонет (или поне панегирик). Щеше да е нагло да е и красива, освен талантлива. Ма аз и дунда си я уважавам (без да съм пил, при това).

А пък Кундера си е доста земен, с Антон Павлович и бате Уили ми делят приза за най-добър познавач на битовото човешко съзнание.
цитирай
7. анонимен - :)
29.06.2009 21:15
1."Ебаси якото е когато механиката на действието замества душата." :)
2.за пореден път се убеждавам, че не всички, които те четат те разбират
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: felixkotkov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2436950
Постинги: 346
Коментари: 2128
Гласове: 5262