Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
24.10.2010 17:13 - Lady Flo и бурлеските: изкуство, еротика, съблазън
Автор: felixkotkov Категория: Изкуство   
Прочетен: 2525 Коментари: 0 Гласове:
0



imageЖенственост, красота, забавление и съблазън.

Първото бурлеска шоу в България зарадва претъпкания и превъзбуден клуб Soul in Da Hole снощи с прекрасните Lalla Morte (London), Mademoiselle О (Paris) и Lada Redstar (Berlin), водени от артистичния директор на трупата Neo Retro и хост на шоуто - Lady Flo.

Българската публика стана свидетел на танцовите изпълнения Balkan Tease и The Hawaiian Nymph на червенокосата Lada Redstar, както и на From Russia With Love и From France на Lalla Morte.

Двете части на шоуто бяха допълнени и от апетитните появи на грациозната асистентка  Mademoiselle О. Пикантната подправка бяха и шеговитите секси интерлюдии на Lady Flo, които кулминираха в изпълнение на живо на Just a Gigolo на Louis Prima и френски вариант на Tu vuо fa l"americano, допълнени от стриптийз, танци и актьорско изпълнение.

Минути преди да се качи на сцена, си уредихме среща с нея и я поразпитахме за бурлеската и бурлеските. Ето какво ни разказа...


Работата ти като артистичен мениджър на бурлеска представления е свързана с по-голямата част от живота ти и дори с образованието ти. Как се влюби в бурлеската?


Не съм се влюбила, винаги съм била влюбена. Още от детството си събирах винтидж предмети, аксесоари и дрехи, защото ми харесваше как са направени – красиво и изящно. Още от дете съм впечатлена и от филмите и музиката на времето на Glamour (блясъка).

Сега този стил е отново модерен. Беше ли така, когато ти го откри?

Не знам, била съм бебе! А и никога не е било въпрос на мода, а на стил. Винаги съм била впечатлена от старите неща, но не защото са стари, а защото истинският стил е малко забравен в съвременността. От една страна, това, на което се възхищавам, е част от миналото, но от друга, то никога няма да излезе от мода.

Как гледаш на промените в имиджа на жените в последния век?


Завършила съм История на изкуството в Сорбоната и обект на изследванията ми беше стилът и начинът на живот на жените от края на XIX до 60-те години на XX век. Основно ми е интересен периодът, в който фотографията става основна медия за стила, тоест – началото на 20 век. Приключих с 1968-а, защото това е краят на Glamour – на блясъка и стила.

Разбира се, преходът и борбата са били нужни, но с идването на бунта наистина завинаги си отива женствеността такава, каквато е била тогава. Самата аз не съм толкова привлечена от истинската история, а по-скоро от това как в сегашно време можеш да бъдеш вдъхновен от имиджа и визията на миналото. Защото сега възможностите са огромни, но някак не успяваме да се възползваме от тях като жени.

Имаш ли любим и малко известен факт за бурлеската?

Какво е бурлеската? Не просто шоу, а и фешън, и игра. На класическа съблазън, на красиво тяло в чаша шампанско, на целувка по ръката, на невероятна женственост. И всичко това е подправено от кабаретно шоу. И Жената с главна буква се забелязва заради и чрез своята женственост. Няма тайни на бурлеската като шоу. Жената и привлекателността й сама по себе си е тайна.

Как влезе в този специфичен жанр?

На сцена съм от съвсем малка. Учила съм пеене, актьорско майсторство, цирково изкуство и танци. Занимавах се с това по време на следването си за забавление – правех различни представления, вдъхновени от жените от миналото, в които сама шиех костюмите си по модели от тяхната епоха. Тогава бурлеската не беше на мода – беше просто вид шоу. След това изведнъж избухна и аз се озовах във вихъра на сцената.

Тоест случайно?

Ха-ха, да. Аз правех музикални пърформанси, вдъхновени от жените от миналото. Тогава бурлеската дойде и аз просто си казах: „Ами добре“, и започнахме.

Разкажи ми за твоята компания Neo Retro.

Аз съм артистичен директор на компанията - занимавам се с букинга на артисти и с турнетата. Участвам в шоутата и като водещ, а тази вечер специално за вас и ще пея.

В Neo Retro работя с артисти, които харесвам, тоест такива, които предизвикват емоции в мен, когато са на сцена. Без значение дали се дължи на красотата им, или на това, че са забавни. Най-важното е веднага да ги забележиш.

Как и защо избра за първото ви гостуване у нас точно тези бурлески?

Обикновено зависи доколко публиката е запозната с бурлеската и за кой път гостуваме. Понякога шоутата са тематични – морски, огнени, циркови. Опитвам се винаги да водя различни една от друга жени – слаби и пищни, руси и тъмни. Важното обаче е да са красиви. В България сме за първи път и затова дойдох с две стриптийзьорки. За място с редовна публика може да бъде и магическо или музикално шоу, но за първа среща с бурлеската съм сигурна, че това очакваха всички.

А защо точно Lalla Morte и Lada Redstar?

С Lada Redstar започнахме заедно и я чувствам като сестра. Тя е най-очарователното, блестящо pin-up момиче, защото е красива, има характер, танцува прекрасно и е въплъщение на съблазънта. Тя е момичето от картичката, но живо. Lalla Morte пък доста по-слабичка, азиатка е и притежава онова мистично силно нещо, което всички на изток носят в себе си. Бих я определила като звездата от freak-show-то, но секси и красива. Lady O пък е нашият помощник и асистент на сцената. Тя също е Pin-up, също е артист и е част от нашите шоута.

Бурлеската е най-бляскавата експресия на женствеността. Кой е мъжкият еквивалент?

Джентълменството и галантността, въпплътени в образи като Фред Астер, Франк Синатра, Бинг Кросби.

Момичетата или момчетата са по-големи фенове на бурлеската?


Мисля, че момичетата. Те са тези, които са особено вдъхновени след шоутата ни. Знаеш ли, ти поставяш много интересен въпрос. Защото бурлеската е женствена (fenimine), но не е феминистка (feminist). И с очите си виждам как нашите представления вдъхновяват момичетата да изразяват женствеността си, а това съответно прави и момчетата по-мъжествени и галантни.

Нещо като ролева игра?

Ние играем шоуто на сцената. Но и живеем така. Никой не става бурлеска. Бурлеските се раждат такива. Можеш да имитираш стайлинга и прическите на Pin-up момичетата, но истинските бурлески са израснали с този стил, това отношение към живота, с историята на вдъхновението му и съвременното му изражение. Затова нашето шоу не е ролева игра. А животът.



Тагове:   изкуство,   Mademoiselle,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: felixkotkov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2436770
Постинги: 346
Коментари: 2128
Гласове: 5262