Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
22.05.2007 18:46 - Къде съм? Изгубих се.
Автор: felixkotkov Категория: Изкуство   
Прочетен: 2029 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 22.05.2007 20:17


Не мога да се намеря. Търся се. 
Не разбирам думите
След Носталгията на Тарковски вчера 
съм изоставена и крайно разбъркана в тъмна стая.
Мъжът казва, че жената се върти около него
винаги и често не намира път навътре
като във филма.
Той му отговаря, че 
понякога жената самоубийствено като молец 
се блъска в някоя запалена крушка 
докато не се разбие, 
не стигне до кризата и избухването -
като във филма. 
Третият в мъжки род ме атакува с въпросителни 
за значението на водните знаци и 
ме потапя в размисли и нужда от цигара
като във филма.
Четвъртият харесва Сталкер...
Аз съм молец, 
с наслада дъвча тъмнината
и много пъти съм се блъскала в такива мъже
наистина е саморазрушително 
наистина не е истина как няма изход
няма няма...
Пипълцата ми са доста изпочупени. 
И патерици не помагат - само нежност.
Понякога масажи и обожание.
И тъкмо когато най-накрая се опитвам да се върна в ежедневното
след кратка дрямка на бюрото в работата
ме атакуват анонимни коментари
как трябва да се гръмна незабавно.
Спокойно ерудирани смелчаги! 
Умирала съм многократно.
Въпросът е само да има кой да те възкръсне.




Гласувай:
0



1. анонимен - Виждам, че си се разписала...
23.05.2007 10:55
...а пък аз съм се разчел :) Това ми напомни на нещо мое, писано неотдавна. Вярно, няма пряка връзка, но тъй като се сетих за него докато четох твоето, си позволявам да го споделя:

в свят, където мнозина
натрапват битието си,
прожектирайки по прозорците на
жертвите, успехите или нещастието си
в свят, където мнозина
излагат „стойността” си на показ,
изтупвайки я като килим пред домовете си
в свят, където мнозина
изхвърлят боклука си на улицата
с надеждата мръсотията да полепне
по чистия костюм на някой
случайно преминаващ
в свят като този е трудно
да стигнеш до същественото,
без да нагазиш до шия
в локвите на завистта и посредствеността

да, така е, уважаеми,
и ако целта ви е да предизвикате
моето съжаление, възхищение или омраза,
не сте познали -
вадя безразличния си поглед
и ви застрелвам от упор

моля, престанете да ми досаждате,
аз не ви слушам

Поздрав,

joker07
цитирай
2. felixkotkov - Чудесно е.
23.05.2007 11:19
И наистина има нещо общо:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: felixkotkov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2432821
Постинги: 346
Коментари: 2128
Гласове: 5262